برگزاری پنجمین سالگرد شهادت سردار همدانی در سپاه همدان

غرب ایران – پنجمین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج حسین همدانی با حضور همرزمانش در آموزشگاه تربیت مربی قدس نیروی زمینی سپاه همدان برگزار شد.

پنجمین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج حسین همدانی در سردار طالبی یکی از یاران و همرزمان سردار همدانی با تجلیل از مقام والای شهدا گفت: سردار همدانی مجاهدی مخلص، بی ادعا و کم نظیر بود که همه عمر خود را صرف اعتلای اهداف مقدس و گرانقدر نظام اسلامی و دفاع از حریم ولایت و اهل بیت علیه السلام کرد.

فرمانده آموزشگاه تربیت مربی نیروی زمین قدس سپاه هم داشتن امنیت، اقتدار را از برکات انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: انچه که می ‌تواند موجب افزایش قدرت بازدارندگی در کشور شود تجهیز به سلاح علم وفن اوری است.

سرهنگ پاسدار خوشبخت، سردار همدانی‌ها را فرزندان خلف انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: حقیقتا مردم ما قدردان خدمتگزاران خویش هستند.

سردار شهید حاج حسین همدانی از فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس و از مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که پنج سال پیش توسط نیرو‌های داعش در سوریه به شهادت رسید.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

ارائه بیش از ۸۵ هزار خدمات دندانپزشکی در مراکز بهداشتی همدان

غرب ایران - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ۸۵ هزار و ۴۷۷ خدمت دندانپزشکی دو سال گذشته در مراکز بهداشتی استان همدان انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *