۱۰۰ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان ‌ساخته می‌شود ‌

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران، محمدباقر نوبخت  در جریان سفر به استان همدان  از برنامه دولت برای تکمیل مساکن مهر خبر داد و اظهار داشت: طرح احداث مسکن ملی برای تأمین مسکن ۶۰۰ هزار خانوار ایرانی در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است.

وی درباره وضعیت طرح نوسازی مساکن روستایی کشور با بیان اینکه تا آنجا که می‌توانستیم در تمام روستاهایی که امکان نوسازی واحد وجود داشت طرح را اجرا کردیم، گفت: ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان نیز در سطح کشور ساخته می‌شود.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه در این طرح افرادی که امکان تأمین مسکن برای آنها وجود ندارد  صاحب خانه می‌شوند، عنوان کرد: بخشی از این اعتبارات توسط دولت تامین شده و بخشی نیز به صورت قرض الحسنه در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی با اعلام اینکه تا کنون ۲۵ هزار واحد مسکونی در سطح کشور تحویل مردم شده و در استان همدان نیز تا هفت ماه آینده ۲ هزار واحد تحویل محرومان می‌شود اظهار داشت: در حوزه توسعه بخش مسکن اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

انتهای پیام/ م ر

درباره‌ی modirgharb

همچنین ببینید

افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم

غرب ایران - وزیر نفت با اعلام اینکه در دولت سیزدهم نه تنها معطل قدرت‌های بزرگ نشدیم، بلکه بر توان داخلی تکیه کردیم، گفت: در این دولت ۶۰ درصد به تولید نفت، ۵۴ میلیون متر مکعب به تولید گاز، بیش از ۲۲۰هزار بشکه به ظرفیت پالایشی و۱۰ میلیون تن به تولید محصولات پتروشیمی افزوده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *