در هفته دولت ۴۹۹ پروژه در استان همدان افتتاح می شود

به گزارش غرب ایران ؛ استاندار همدان از افتتاح و کلنگ‌زنی ۴۹۹ پروژه با اعتبار بیش از چهارهزار میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.

سیدسعید شاهرخی با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، بیان کرد: علیرغم تمام محدودیت‌ها و مشکلات اقتصادی کشور، امور زیربنایی، خدمت به مردم و توسعه روزافزون در جای جای ایران اسلامی متوقف نشده است.

وی یادآور شد: هر ساله با آغاز هفته دولت شاهد افتتاح و بهره برداری پروژه‌های مختلف عمرانی، رفاهی، خدماتی، صنعتی، کشاورزی در کشور هستیم که استان همدان نیز از این امر مستثنی نبوده و مردم همدان شاهد هستند که علیرغم وجود تمام مشکلات، دولت به توسعه مناطق توجه جدی دارد.

استاندار همدان گفت: بهره برداری از پروژه‌ها علاوه بر هفته دولت، در دهه فجر و ایام مختلف سال نوید توسعه و پیشرفت را می‌دهد.

شاهرخی یادآور شد: امسال نیز در استان همدان بر اساس برنامه‌ریزی هدفمند و از پیش طراحی شده، ۴۹۹ پروژه در حوزه‌های مختلف به تفکیک شهرستان‌های استان همدان افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

استاندار همدان، افزود: از این میزان پروژه‌ها در استان همدان ۴۱۶ پروژه در حوزه‌های مختلف و به تفکیک شهرستان به اعتبار دو هزار و ۶۷۰ میلیارد تومان افتتاح خواهند شد.

وی در ادامه به پروژه‌های کلنگ‌زنی اشاره کرد و گفت: ۸۳ پروژه نیز در استان همدان با اعتبار یک‌هزار و ۳۴۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته‌اند که در هفته دولت کلنگ‌زنی خواهند شد.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

مصوبات سفر رهبری در کردستان ۱۰۰ درصد متحقق شد

غرب ایران - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: اجرای هزار و ۲۵۷ پروژه مصوب سفر رهبر معظم انقلاب در استان ۱۰۰ درصد تحقق پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *