ثبت سفارش کتاب‌های درسی ۹۲ درصد دانش آموزان استان همدان

به گزارش غرب ایران ، یاسر نانکلی معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان همدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ثبت سفارش کتاب‌های درسی ۹۲ درصد دانش آموزان استان همدان انجام شده است، گفت: در دوره ابتدایی بیش از ۹۷ درصد، متوسطه اول ۹۰ درصد و متوسطه دوم نظری ۸۰ درصد ثبت سفارش صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در رشته‌های فنی و حرفه‌ای بیش از ۷۰ درصد و کاردانش ۶۶ درصد ثبت سفارش صورت گرفته است، گفت: ثبت و سفارش کتب درسی از ۲۴ فروردین سال جاری برای پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم متوسطه اول و یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم آغاز شد و دوم تیر ماه پایان یافت.

نانکلی اضافه کرد: ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های اول ابتدایی، هفتم و دهم متوسطه نیز از ۸ تیرماه آغاز شده و تا ۳۱ مردادماه ادامه دارد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان همدان تأکید کرد: دانش‌آموزانی که تاکنون نسبت به ثبت سفارش کتاب درسی اقدام نکرده‌اند، می‌توانند از طریق سامانه irtextbook.ir نسبت به ثبت سفارش اقدام کنند.

نانکلی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته و تلاش مسئولان در ثبت سفارش کتاب‌های درسی، اظهار کرد: تا این مرحله، استان همدان عملکرد مناسبی به ثبت رسانده است.

وی با بیان اینکه از مجموع ۴۱ عنوان کتاب ابتدایی، ۳۸ عنوان به تعداد ۱۰۸ هزار جلد دریافت و به استناد ثبت سفارش سامانه به مناطق ارسال شده است، یادآور شد: از مجموع ۴۱ عنوان کتاب دوره متوسطه اول، تمامی ۴۱ عنوان به تعداد ۹۴۰ هزار جلد و حدود ۸۰ درصد کتاب‌های دوره متوسطه دوم به تعداد ۴۱۰ هزار جلد به مناطق ارسال شده یا در حال ارسال است.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

یک کشف دیواره تاریخی در همدان حین عملیات پیاده‌راهسازی

غرب ایران - مدیرکل میراث فرهنگی همدان گفت: دیواره تاریخی کشف شده در میدان باباطاهر در صورت تایید کارشناسان باستان‌شناسی همدان به جاذبه گردشگری جدید همدان تبدیل می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *