ثبت نام ۹ هزار و ۴۹۵ متقاضی تسهیلات کرونا در همدان

غرب ایران- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان گفت: تاکنون ۹ هزار و ۴۹۵ متقاضی تسهیلات کرونا در این استان در سامانه کارا ثبت نام کردند.

احمد توصیفیان  افزود: این تعداد در مجموع متقاضی درخواست یک هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال تسهیلات را داشته اند که تا کنون یک هزار و ۵۱۹ پرونده آنها به مبلغ ۱۳۳ میلیارد ریال توسط بانکهای عامل استان پرداخت شده است.

وی بیان کرد: ۱۴ هزار و ۶۶۵ نفر نیز در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۰ هزار و ۲۳۸ نفر در استان مشمول پرداخت بیمه بیکاری شدند و همچنین مقرری ماه های اسفند، فروردین و اردیبهشت این افراد پرداخت شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان با بیان اینکه تعهد اشتغال امسال استان ۱۹ هزار و ۴۵۰ نفر و تعهد سه ماهه اول سال چهار هزار و ۸۶۳ نفر است، گفت: در سه ماهه نخست سال جاری ۶ هزار و ۳۳۰ شغل جدید در استان همدان ایجاد شده که بیش از تعهد سه ماهه است.

توصیفیان افزود: یک هزار و ۵۶۰  نفر در سه ماهه اول سال نزد تامین اجتماعی برای نخستین بار بیمه شدند.

وی ادامه داد: در سه ماهه اول سال ۱۲ هزار و ۱۵۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی با مشارکت بانک های عامل برای ایجاد اشتغال و حفظ اشتغال موجود در استان همدان انجام شده است که متناسب با هدف پیش بینی در سند راهبردی اشتغال است.

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *