امکان بازدید از غار علیصدر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

به گزارش غرب ایران ؛ مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای پذیرش گردشگران در ایام تعطیلات پیش رو انجام شده است، گفت: امکان بازدید از غار علیصدر با رعایت پروتکل های بهداشتی فراهم شده است.

مهدی مجیدی افزود: در ابتدای ورود مسافران به مجموعه غار علیصدر و در گیشه بلیت فروشی، ماسک رایگان در اختیار مسافران و گردشگران قرار می گیرد و مسافران باید با ماسک در غار حضور و تردد داشته باشند.

وی با یادآوری اینکه هشدارهایی برای رعایت نکات بهداشتی در محل تردد افراد نصب شده تا مسافران با رعایت آن ها در امان باشند، گفت: اجازه هیچ گونه تجمع در غار به افراد داده نمی شود و گردشگران با رعایت فاصله گذاری فیزیکی از غار دیدن می کنند.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با یادآوری اینکه کارکنان شرکت علیصدر نیز دوره های آموزشی لازم را گذرانده‌اند، تا با رعایت نکات ذکر شده سلامت مسافران تامین شود، افزود: گندزدایی تجهیزات غار علیصدر به صورت روزانه انجام می شود.

مجیدی همچنین ادامه داد: ویلاهای اقامتی عباس آباد در روزهای شنبه تا سه شنبه برای تمام مراجعان تخفیف ۵۰ درصدی خواهد داشت و در روزهای پایانی هفته ۳۰ درصد تخفیف برای اقامت افراد در این ویلاها لحاظ می شود.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: شرایط برای گذران ایام تعطیلات پیش رو در مناطق گردشگری همدان مهیا شده است.

 

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از فردا

غرب ایران - راه آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنجشنبه ۹ فروردین ماه آغاز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *