کاهش برخی از محدودیت ها و ممنوعیت مهمانی ها در استان همدان

به گزارش غرب ایران ، سید سعید شاهرخی، استاندار همدان گفت: از این هفته تنها رستوران ها و سالن های پذیرایی شامل محدودیت های فعالیت کار ستاد ملی کرونا در استان می شوند و آنها تنها اجازه فروش غذا به صورت بیرون بر دارند.

او افزود: از این هفته محدودیت‌ها برای فعالیت دانشگاه ها، مدارس شبانه روزی، آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای، زبان سراها، کتابخانه ها، استخر‌های سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه فرهنگی، موزه‌ها و باغ موزه ها، سالن زیبایی و آرایشگاه‌های زنانه ی استان برداشته شد.

استاندار همدان با بیان اینکه ۵ شهرستان همدان، ملایر، کبودراهنگ، تویسرکان و بهار  همچنان در وضعیت قرمز شیوع ویروس کووید ۱۹ قرار دارند بیان کرد: ۳ شهرستان  نهاوند، اسدآباد و رزن در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت زرد شیوه ویروس کرونا قرار دارند.

شاهرخی با اشاره به اینکه هم اکنون استان همدان در وضعیت هشدار ویروس کرونا قرار دارد ادامه داد: با کسانی که  به پروتکل‌های بهداشتی را در استان عمل نکنند و سلامت مردم را به خطر بیندازند، برخورد قضایی می‌شود.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *