آیین روز عرفه در همدان برگزار نمی شود

غرب ایران – سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان همدان گفت: امکان برگزاری آیین روز عرفه در همدان وجود ندارد.

مهرداد نادری فر سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان همدان گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری مراسم روز عرفه و نمازعید قربان در این استان فراهم نیست.

او بیان کرد: تاکنون مصوبه‌ای از ستاد ملی کرونا برای برگزاری مراسم روز عرفه و نماز عید قربان ابلاغ نشده است با این وجود امکان برگزاری این آیین‌ها در استان همدان وجود ندارد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان همدان بیان کرد: هرچند پنج شهرستان همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان و کبودراهنگ در وضعیت قرمز کرونایی و پنج شهرستان دیگر در وضعیت زرد قرار دارند، اما این آیین‌ها در هیچ نقطه‌ای از استان برگزار نمی‌شود.

نادری فردرباره احتمال برگزاری خودجوش این آیین‌ها بدون توجه به مصوبه‌های ستاد ملی کرونا اظهار کرد: حفظ سلامت و جان مردم در اولویت است و باید توجه به توصیه‌های بهداشتی همواره در اولویت قرار گیرد..

او خواستار توجه مردم به پروتکل‌های بهداشتی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شستشوی مرتب دست‌ها شد و گفت: شهروندان از برگزاری مراسم عروسی و عزا و حضور در مراکز تفریحی و توریستی و تفرجگاه‌ها پرهیز کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان افزود: جوانان از مصرف قلیان پرهیز کنند چرا که قلیان یکی از عوامل شیوع ویروس کرونا محسوب می‌شود.

 

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *