۶۵ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در همدان پرداخت شده است

به گزارش غرب ایران ؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان گفت: ۶۵ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی در این استان به واحدهای آسیب‌دیده ناشی از کرونا پرداخت شده است.

احمد توصیفیان  افزود: تسهیلات حمایتی به واحدهای آسیب پذیر از ویروس کرونا در ۱۴ رسته انتخابی بوده که هفت هزار و ۶۵۰ بنگاه با اشتغال ۱۱ هزار و ۱۳ نفر را شامل می شد.

وی ادامه داد: پرونده این تعداد متقاضی به مبلغ یک هزار و ۲۶ میلیارد ریال به بانک های عامل ارسال شده و تاکنون مبلغ ۶۵ میلیارد ریال پرداخت شده است.

توصیفیان در خصوص اشتغال ایجادی در سه ماهه اول سالجاری نیز اظهار داشت: تعهد اشتغال امسال ۱۹ هزار و ۴۵۰ نفر و تعهد سه ماهه اول سال نیز چهار هزار و ۸۶۳ نفر است که در سه ماهه اول سالجاری ۶ هزار و ۳۳۰ نفر  اشتغال ایجاد شده است که بیشتر از تعهد سه ماهه است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان افزود: یک هزار و ۵۶۰  نفر در سه ماهه اول سال نزد تامین اجتماعی برای اولین بار بیمه شدند.

توصیفیان ادامه داد: در سه ماهه اول سال ۱۲ هزار و ۱۵۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی با مشارکت بانک های عامل برای ایجاد اشتغال و حفظ اشتغال موجود در استان همدان انجام شده است که متناسب با هدف پیش بینی در سند راهبردی اشتغال است.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

مصوبات سفر رهبری در کردستان ۱۰۰ درصد متحقق شد

غرب ایران - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: اجرای هزار و ۲۵۷ پروژه مصوب سفر رهبر معظم انقلاب در استان ۱۰۰ درصد تحقق پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *