۷۲ نفر در سوانح رانندگی همدان جان خود را از دست دادند

به گزارش غرب ایران ؛ مدیرکل پزشکی قانونی همدان گفت: بروز سوانح رانندگی در سه ماهه نخست امسال موجب مرگ ۷۲ تن در این استان شد.

ارتین کمالی مدیرکل پزشکی قانونی همدان بیان کرد:  در سه ماه نخست امسال ۵۷ نفر در سوانح برون شهری، ۱۴ نفر در تصادف‌های درون شهری و یک نفر نیز در راه خاکی و روستایی استان همدان جان خود را از دست دادند.

کمالی اضافه کرد: هفته اخیر چند سانحه فوتی در این استان رخ داد که در سانحه نخست به علت واژگونی خودرو سواری پراید در مسیر «حیدره» راننده ۲۰ ساله این خودرو جان خود را از دست داد.

مدیرکل پزشکی قانونی همدان بیان کرد: برخورد سواری پژو پارس با عابر پیاده ۷۰ ساله در حوالی میدان نایب احمد شهر همدان منجر به مجروح شدن او شد که این فرد پس از چند روز بستری در بیمارستان روز گذشته جان باخت.

کمالی ادامه داد: بر اثر واژگونی خودروی سمند در جاده رزن – آوج راننده ۳۷ ساله این وسیله نقلیه به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد که بعد از گذشت ۱۰ روز به علت شدت جراحات فوت کرد.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

مصوبات سفر رهبری در کردستان ۱۰۰ درصد متحقق شد

غرب ایران - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: اجرای هزار و ۲۵۷ پروژه مصوب سفر رهبر معظم انقلاب در استان ۱۰۰ درصد تحقق پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *