خرید و فروش مرسولات اینترنتی در همدان ۷۲ درصد رشد داشته است

غرب ایران -مدیرکل پست استان همدان گفت: با توجه به شیوع کرونا در بخش خرید و فروش مرسولات اینترنتی ۷۲ درصد رشد داشتیم.

محمد امیدی با اشاره به حال و هوای این روزهای اداره‌کل پُست با شیوع کرونا اظهار کرد: در پی شیوع بیماری کرونا و پویش “در خانه بمانیم” رویکرد و استقبال  عموم مردم به خرید اینترنتی بیشتر شده و این امر باعث شده این روزها در اداره پست همدان بسته‌هایی بیشتر از حد معمول داشته باشیم.

وی ادامه داد: اداره‌کل پست با وجود افزایش مرسولات پستی، تلاش می‌کند با فداکاری پستچی‌ها در عین دقت و امنیت، مرسولات را سریع به گیرندگان تحویل شود.

مدیرکل پست استان همدان با اشاره به رشد ۵۸ درصدی بسته‌ها و امانات در حدود چهار ماهه ابتدای سال جاری افزود: با بسیج تمام کارکنان، به خصوص پستچی‌ها که در خط مقدم خدمت‌رسانی قرار دارند، سعی شده مرسولات بعد از ضدعفونی در سریع‌ترین زمان ممکن به گیرندگان تحویل داده شود.

وی اضافه کرد: در سه ماهه نخست سال کل مرسولات جابه‌جا شده در پست استان همدان، بالغ بر یک میلیون و ۳۲۰ هزار فقره بوده که خوشتبختانه پست به خوبی از عهده مسئولیت خود برآمده است.

امیدی با اشاره به اینکه در این ایام شاهد رشد ۶۹ درصدی فروشگاه‌های اینترنتی بودیم تصریح کرد: تعداد فروشگاه‌ها از ۴۲ فروشگاه اینترنتی طرف قرارداد با شرکت ملی پست در استان به ۶۵ فروشگاه اینترنتی ارتقا یافته است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰۵ هزار مرسوله خرید و فروش اینترنتی در استان داشتیم که از رشد ۷۲ درصدی برخوردار بوده است.

مدیرکل پست استان همدان با اشاره به تهیه اقلام و لوازم بهداشتی برای کارکنان بیان کرد: روزانه به طور مرتب باجه‌ها، خودروهای حمل مرسولات پستی و بخش تجزیه و مبادلات پست استان ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند.

وی یادآور شد: تمام ادارات و دفاتر پستی از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ آماده فعالیت و ارائه خدمت به مردم  استان هستند اما دفتر پستی بوعلی همدان تا ساعت ۱۸ در خدمت شهروندان است.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

مصوبات سفر رهبری در کردستان ۱۰۰ درصد متحقق شد

غرب ایران - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: اجرای هزار و ۲۵۷ پروژه مصوب سفر رهبر معظم انقلاب در استان ۱۰۰ درصد تحقق پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *