راه اندازی ۷ ایستگاه فروش و توزیع ماسک در همدان

به گزارش غرب ایران ؛ مدیر روابط عمومی استانداری همدان گفت: ۷ ایستگاه فروش و توزیع ماسک در شهر همدان راه اندازی شده است.

اسدالله ربانی مهر گفت: با تصمیم ستاد استانی مدیریت کرونا و همکاری سازمان صمت استان و شهرداری همدان تعداد ۷ ایستگاه توزیع ماسک در سطح شهر همدان فعال است و ماسک با قیمت هر عدد یک هزار تومان در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تمام ماسک مصرفی و مورد نیاز مردم در استان همدان تولید می‌شود و هیچ نگرانی در این زمینه در استان همدان نداریم، گفت: استان همدان از زمان شروع کرونا و با تشکیل ستاد استانی و کمیته‌های تخصصی به خوبی توانست در جهت کنترل و پیشگیری ویروس کرونا عمل کند و از استان‌های موفق در این حوزه بوده است.

مدیر روابط عمومی استانداری همدان عنوان کرد: وضعیت فعلی استان همدان در زمینه شیوع کرونا شرایط هشدار است و مردم باید با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و رعایت اصول بهداشتی کمک کنند تا از این شرایط هشدار عبور کنیم.

ربانی مهر افزود: تاکید مدیریت ارشد استان در جلسات مختلف در مرحله اول سلامت مردم و در مرحله بعد انجام فعالیت‌ها با رعایت پروتکل‌ها و اصول بهداشتی است.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *