تعداد بیماران کرونایی در استان همدان به مرز ۲ هزار نفر رسید

به گزارش غرب ایران ؛ دکتر رشید حیدری مقدم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: از  ۶ هزار و ۷۱۴ آزمایش کرونا در مراکز سرپایی دانشگاه علوم پزشکی همدان، هزار و ۹۵۶ مورد تست مثبت داشته ایم.

او با بیان اینکه میزان ابتلا به کرونا در استان همدان  یک سوم میانگین کشوری است افزود: به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر در کشور  ۲۷۰ نفر در استان همدان ۹۲ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه تعداد آزمایش‌های ویروس کرونا در استان ۱۰ برابر گذشته شده است بیان کرد: استان همدان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد و  هم اکنون از نظر شهرستانی، همدان، ملایر، بهار و فامنین در وضعیت زرد کرونایی، نهاوند و تویسرکان در وضعیت نارنجی و کبودآهنگ، رزن و اسدآباد در مرز قرار گرفتن در وضعیت سفید قرار دارند.

حیدری مقدم با تاکید بر برگزار نکردن دورهمی‌ها و مراسم عروسی و عزاداری گفت: طی هفته‌های اخیر برگزاری مهمانی و دورهمی‌های خانوادگی موجب ابتلای ۱۷۴ تن به ویروس کرونا در این استان شده است.

او اضافه کرد:  تنها دو روز پیش یک فرد مبتلا به کرونا در همدان ۴۸ نفر را در یک مهمانی به بیماری کرونا مبتلا کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی از افزایش تعدادبیماران کرونایی استان در روز به بیش از ۴۰ مورد هم خبر داد و گفت: بجز بیمارستان فرشچیان بخشی از بیمارستان بهشتی هم با توجه به افزایش بیمارن کرونایی به محل بستری بیماران کوید ۱۹ اختصاص یافت.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار شاعران و اساتید ادبیات فارسی با رهبر انقلاب

غرب ایران - در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب فارسی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *