کشف محموله مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس همدان و کردستان

به گزارش غرب ایران  فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری ۱۲ متهم و کشف ۵ فقره سرقت طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته مأموران انتظامی شهرستان نهاوند با انجام طرح‌ها و عملیات مختلف ۲ سارق را در حوزه‌های مختلف دستگیر کردند که منجر به کشف ۵ فقره انواع سرقت شد.

وی افزود: کارکنان پلیس مواد مخدر نهاوند نیز ۵ نفر از خرده فروشان مواد مخدر را دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر را از آنان کشف کردند و یگان‌های انتظامی شهرستان در دیگر حوزه‌های جرایم از جمله قاچاق کالا نیز موفق به دستگیری ۷ متهم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از کشف ۳ هزار و ۶۰۰ ثوب البسه قاچاق توسط مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی گفت: مأموران پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی موفق به شناسایی ۲ دستگاه خودروی سواری حامل البسه قاچاق شدند و بلافاصله تیم ویژه عملیاتی تشکیل شد.

سرهنگ ساکی عنوان کرد: در پی اطلاعات به دست آمده این خودروها توقیف و در بازرسی از آنها، ۳ هزار و ۶۰۰ ثوب البسه قاچاق و فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه ارزش این محموله بر اساس نظر کارشناسان ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: ۲ متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در رزن

فرمانده انتظامی شهرستان رزن از دستگیری ۴ فروشنده مواد مخدر و ۳ سارق در نتیجه اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه گفت: در راستای افزایش احساس امنیت اجتماعی، برخورد با فروشندگان مواد مخدر، پاکسازی مناطق آلوده و همچنین درخواست‌های مردمی در خصوص برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت شهروندان، طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان رزن انجام شد.

وی افزود: در این طرح علاوه بر دستگیری ۴ خرده فروش مواد مخدر و کشف مقادیری مواد مخدر صنعتی از آنان، ۳ سارق اماکن خصوصی نیز دستگیر شدند.

سرهنگ زنگنه ادامه داد: در این مأموریت ۳ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات توسط مأموران انتظامی شهرستان توقیف و روانه پارکینگ شدند.

کشف ۱۵ رأس دام قاچاق در رزن

فرمانده انتظامی شهرستان رزن از کشف ۱۵ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز در محورهای مواصلاتی این شهرستان نیز خبر داد.

وی با اشاره به اینکه ارزش احشام قاچاق کشف شده توسط کارشناسان، ۳۵۰ میلیون ریال ارزیابی شده از شهروندان خواست در صورت هرگونه اطلاع در خصوص اماکن توزیع قاچاق کالا، مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

کشف ۲۵ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس همدان و کردستان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۲۵ کیلو گرم تریاک با لفافه در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و کردستان در شهرستان بهار، خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: در پی تلاش‌های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاری کارکنان انتظامی استان کردستان باند قاچاق مواد مخدری که قصد انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی به استان‌های غربی را داشتند شناسایی شدند.

وی افزود: با هوشمندی مأموران و با همکاری کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهار خودروی متهمان در ورودی این شهرستان متوقف و در بازرسی از جاساز آن، ۲۵ کیلو گرم تریاک با لفافه کشف، ۲ متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

سهمیه کشتی فرنگی درالمپیک کامل شد

غرب ایران -تیم ملی کشتی فرنگی با کسب ۶ سهمیه به مهم‌ترین آوردگاه ورزشی ایران خواهد رفت که البته اسامی نفرات اعزامی به المپیک پاریس باید از سوی کادر فنی اعلام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *