نماینده همدان از تامین ۵۰ میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان اکباتان همدان خبر داد

به گزارش غرب ایران ؛ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و موافقت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای روند ساخت بیمارستان اکباتان همدان اختصاص یافت.

حمیدرضا حاجی بابایی اظهار داشت: در نشست اخیر که همراه با سیدسعید شاهرخی استاندار همدن و دکتر رشید حیدری مقدم رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، اختصاص این میزان اعتبار برای سرعت بخشیدن در ساخت بیمارستان اکباتان مورد موافقت قرار گرفت.

وی بیان کرد: با پیگیری های صورت گرفته پیشرفت فیزیکی عملیات ساخت مرکز آموزشی ـ درمانی اکباتان امسال شتاب خوبی می گیرد.

حاجی بابایی خاطرنشان کرد: مرکز آموزشی ـ درمانی اکباتان آخرین مدل از بیمارستان‌های در حال ساخت است که در کنار راه‌اندازی بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی، نیازهای درمانی استان تا حد زیادی برطرف می شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایجاد زیرساخت های درمانی و تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز جزو اولویت های اجرایی قرار دارد، گفت: احداث بیمارستان اکباتان طرح ملی است و توجه جدی به سرعت بخشیدن در عملیات اجرایی و تکمیل آن داریم.

حاجی بابایی بیان کرد: استان همدان در تامین نیازهای پزشکی و درمانی روند روبه رشدی را سپری می کند به طوریکه حتی به استان های همجوار نیز خدمات دهی صورت می گیرد و این پیگیری ها قابل تقدیر است.

عملیات ساخت بیمارستان اکباتان همدان در سل ۱۳۸۷ کلنگ زنی شده بود.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *