۱۸۰ کیلومتر پروژه راهسازی در استان همدان در دست اجراست

به گزارش غرب ایران ، حبیب نادیان رفیع معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان همدان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: از آنجایی که بالغ بر ۹۵ درصد حمل بار و مسافر در استان همدان از طریق حمل و نقل جاده‌ای صورت می‌پذیرد ایمنی تردد و آسایش استفاده‌کنندگان از راه، توسعه زیربناهای حمل و نقل زمینی از قبیل آزادراه‌ها، بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان همدان ادامه داد: در این خصوص بهسازی شبکه موجود جاده‌ای، بهسازی و ارتقا محورهای دو خطه به چهارخطه، بهسازی و ارتقا راه‌های فرعی پرترافیک و پرحادثه به راه‌های اصلی فوق‌العاده مؤثر است.

نادیان با اشاره به اینکه با تلاش و پیگیری صورت گرفته در معاونت مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان همدان و استفاده از توان اجرایی پیمانکاران شاغل برخی از پروژه‌ها را در سطح استان به بهره‌برداری رسیده است، عنوان کرد: یکی از این پروژه‌های مهم، چهار خطه کردن محور نهاوند – آورزمان- ملایر به طول ۵ کیلومتر است که نقش قابل توجهی در کاهش تصادفات جاده‌ای داشته است.

وی خاطرنشان کرد: احداث کنارگذر شیرین سو به طول ۵.۵ کیلومتر، چهارخطه کردن محور کبودرآهنگ – قیدار به طول ۶ کیلومتر، بهسازی محور اسدآباد – داشبلاغ به طول ۵ کیلومتر و چهار خطه کردن نهاوند-بروجرد به طول ۳ کیلومتر از دیگر پروژه‌های مهم بوده که در سال گذشته زیر بار ترافیک رفته است.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان همدان گفت: ۱۸۰ کیلومتر پروژه راهسازی در قالب ۳۰ قرارداد با اعتبار ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در دست اجرا است.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

۶۰ درصد شعب رأی گیری دور دوم انتخابات مجلس تمام الکترونیک هستند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۱۱ هزار ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات پیش بینی شده است که ۶۰ درصد آن تمام الکترونیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *