Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2016-07-26 20:52:14Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

خروج بیش از یک هزار و ۱۰۰ خودروی غیر بومی از همدان

به گزارش غرب ایران ، سرهنگ فکری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه ماموران راهور استان چندین روز است به صورت جدی طرح خروج ماشین‌های غیر بومی را از استان پیگیری می‌کنند گفت:همچنین این طرح قبل از شروع‌سال جدید به صورت نامحسوس کنترل و اجرا شده است.

او افزود: خودرو‌های مسافری از پلاک غیر بومی در برخی مبادی‌های ورودی همدان یعنی سه راه فرهنگیان، قاطع بابک، میدان قائم و چها راه پژوهش کنترل می‌شوند و با مشخص شدن مشخصات و شماره تماس رانندگان پس از تطبیق هویت و تایید اطلاعات رانندگان به آن‌ها فرصتی داده می‌شود تا هر چه سریع‌تر همدان را ترک کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس راهور همچنان در ورودی‌های شهر در حال کنترل خودروها هستند و شاهد کاهش چشم‌گیر حجم  ورودی‌های استان هستیم و امیدواریم هرچه زودتر شرایط به حالت عادی بازگردد و با آرامش پذیرای مسافران در استان باشیم.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *