آزمایش تشخیص کرونا در همدان

یه گزارش غرب ایران ؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از انجام آزمایش های تشخیص کرونا در استان خبر داد.

رشید حیدری مقدم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با رسیدن کیت‌های آزمایشگاهی از این به بعد آزمایش‌های تشخیص بیماری کرونا برای افراد مشکوک به این ویروس در آزمایشگاه دانشگاه علوم پزشکی همدان در دانشکده پزشکی بوعلی سینا انجام می‌شود.

او با بیان اینکه با انجام آزمایش‌ها در استان  زمان تشخیص بیماری به ۲۴ ساعت کاهش پیدا می‌کند افزود: ما این آزمایش را تنها برای افراد مشکوک به کرونا که اسکن ریه شده اند و میزان گلبول‌های سفید خون آن‌ها پایین امده انجام می‌دهیم و انجام ان برای همه موارد مشکوک به کرونا و همه مردم استان مقدور نیست.

دکتر حیدری مقدم تاکید کرد ما به هیچ وجه قرار نیست از همه مردم خون برای آزمایش بگیریم و مردم هوشیار باشند بیماری کرونای ۲۰۱۹  در ۸۰ درصد مردم با استراحت و رعایت اصول بهداشتی به سرعت بهبود پیدا می‌کند و حتی نیاز به بستری هم آن‌ها ندارند.

او ادامه داد: از بیش از ۳۰ نمونه ارسالی افراد شکوک به بیماری کرونا در استان تاکنون ۵ نفر تایید شده اند و اقدامات لازم برای بهبود آن‌ها در دست انجام است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کردک بیش از ۷۰۰ تخت بیمارستانی در استان هم برای خدمات رسانی به مردم و بیماران مشکوک به کرونا ۲۰۱۹ اختصاص یافته است.

او اضافه کرد: مردم با آرامش خود می توانند سیستم ایمنی بدن را تقویت کنند و با انجام ازمایش‌های تشخیصی کرونا در استان روند درمان این افراد سریع‌تر از گذشته انجام می‌شود.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *