استاندار همدان : در زمینه حفظ سلامت شهروندان با کسی مماشات نداریم

به گزارش غرب ایران ، سید سعید شاهرخی استاندار همدان در ستاد استانی پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا اظهار داشت: در زمینه حفظ سلامت شهروندان با کسی مماشات نداریم و باید همه تلاشمان را به کار بندیم تا در کوتاهترین زمان ممکن بتوانیم کرونا را شکست دهیم.

وی با تاکید بر اینکه  ستاد ملی پیشگیری از کرونا درباره تعطیلی و آغاز به کار دانشگاه‌ها و مدارس تصمیم‌گیری می‌کند، تصریح کرد: ‌این موضوع اختیاری به استان‌ها داده نشده و نمی‌توان شخصی و سلیقه‌ای عمل کرد.

استاندار همدان با بیان اینکه ویروس کرونا به شدت مسری و قابل انتقال به دیگران است، ابراز کرد: اداره کل آموزش و پرورش نباید اجازه برگزاری کلاس خصوصی را بدهد چراکه با توجه به تعطیلی مدارس به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس دایر شدن کلاس‌های خصوصی توجیهی ندارد.

شاهرخی با بیان اینکه اگرچه  نمی‌توان منع تردد به استان را ایجاد کرد، گفت: اما می‌توان با همکاری علوم پزشکی، هلال احمر و پشتیبانی نیروی انتظامی و راه‌اندازی تیم کنترل جاده ای، وضعیت مسافران ورودی به استان را بررسی کرده و در صورت مشکوک بودن به ویروس کرونا آنها را تحت نظر قرار داد.

وی با بیان اینکه سرو صبحانه، نهار و شام در ادارات ممنوع بوده و بوفه و آشپزخانه ها باید تعطیل شوند، اظهار داشت:فعالیت سالن‌های ورزشی عمومی و خصوصی، استخرهاو کلوپ‌های کامپیوتری و قلیان سراها همچنان ممنوع است، در صورت بروز تخلف دستگاه های مسئول برخورد کنند.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *