توریست سلامت و تأسیس هتل بیمارستان همدان در اولویت است

به گزارش غرب ایران ، سردار رضا طلایی نیک معاون پارلمانی وزیر دفاع در جلسه بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری وزارت دفاع در استان همدان با بیان اینکه استاندار همدان پیگیری‌های ویژه ای در حوزه‌های طرح‌های وزارت دفاع انجام داده است، گفت: سرمایه گذاری در حوزه‌هایی که ماهیت پشتیبانی نیروهای مسلح دارند انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه توریست سلامت و تأسیس هتل بیمارستان با توجه به موقعیت همدان در اولویت است، گفت: این طرح‌ها اثر بخشی دفاعی دارد.

شاهرخی با تاکید بر اینکه طرح‌ها باید توجیه اقتصادی و زیست محیطی داشته باشد و بعد از جمع بندی به صورت سند و تفاهم نامه بین وزارت دفاع و مجموعه استان همدان امضا می‌گردد، گفت: بنا بر تاکید وزیر دفاع در راستای توازن و تعادل کشوری، سرمایه گذاری در استان‌هایی در اولویت است که تا به حال سرمایه گذاری انجام نشده است.

سردار طلایی نیک با اشاره به اینکه پروژه‌های با اندازه‌های بزرگ‌تر و ماندگاری بیشتر و اثر بخشی بیشتر در اولویت وزارت دفاع هستند، گفت: تجهیز و بهره برداری از دفتر منطقه‌ای شهید فهمیده غرب کشور طی دو هفته آینده در استان همدان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این دفتر باعث تمرکز ظرفیت‌های علمی پژوهشی و تحقیق غرب کشور می‌شود، گفت: کارخانه‌های تعطیل شده صنایع غذایی در استان در صورت داشتن توجیه اقتصادی به صورت مشارکتی فعال می‌شود.

معاون پارلمانی وزیر دفاع با تاکید بر اینکه در حوزه گردشگری استفاده از ظرفیت‌های استان همدان مورد تاکید است تا خانواده نیروهای وزارت دفاع از امکانات استان همدان استفاده کنند، گفت: همدان یکی از پنج استان کشور است که در اولویت احداث محل اقامتی کارکنان وزارت دفاع قرار دارد.

طلایی نیک با اشاره به اینکه بهینه سازی فضای موجود بیمارستان ارتش همدان در دستور کار است، گفت: در سطح کشور ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی ویژه خانواده وزارت دفاع برای افراد شاغل و بازنشسته برنامه ریزی شده است.

وی گفت: مجموعه استان در تأمین زمین واحدهای مسکونی وزارت دفاع همکاری لازم را داشته باشند.

معاون پارلمانی وزیر دفاع اضافه کرد: وجود پایگاه شکاری شهید نوژه از مزایای استان است و طرح‌های صنایع هوایی و خدمات هوایی این پایگاه در دستور کار قرار دارد.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار شاعران و اساتید ادبیات فارسی با رهبر انقلاب

غرب ایران - در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب فارسی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *