استخر‌های سرپوشیده مریانج و اسدآباد با حضور وزیر ورزش افتتاح شد

به گزارش غرب ایران، استخر سرپوشیده کوثر مریانج و استخر سرپوشیده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اسدآباد با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

در پی سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به استان همدان ابتدا استخر سرپوشیده کوثر شهر مریانج با حضور جمعی از مسئولان استانی به دست مسعود سلطانی فر افتتاح شد.

عملیات اجرایی این استخر از سال ۸۶ و در زمینی به وسعت ۱ هزار ۵۰۰ متر مربع آغاز و با اعتباری نزدیک به ۱۲ میلیارد تومان پس از ۱۲ سال امروز به بهره‌برداری رسید.

این استخر سرپوشیده شامل استخری به ابعاد ۱۳٫۵ در ۲۵ متر یکی از استخرهای مجهز استان همدان به شمار می‌رود. همچنین در سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان اسدآباد استخر سرپوشیده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی این شهرستان نیز به بهره‌برداری رسید.

کلنگ این استخر در سال ۸۸ و در زمینی به وسعت هزار و ۳۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال زده شد و امروز با حضور مسعود سلطانی‌فر و جمعی از مسئولان استان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *