۲ مجتمع گردشگری در رزن اجرایی می‌شود

به گزارش غرب ایران شهروز کهیایی رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رزن،  با اشاره به اینکه به دنبال بهره برداری از همه ظرفیت‌ها در جهت رشد منطقه هستیم افزود: ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری از طریق دو طرح ایجاد مجتمع گردشگری فارسجین و مجتمع گردشگری گونلو در دستور کار قرار دارد.

او با بیان اینکه کار‌های مقدماتی ایجاد مجتمع گردشگری در رزن انجام شده و درانتظار صدور مجوز است، گفت: ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری از طریق دو پروژه مهم ایجاد مجتمع گردشگری فارسجین و مجتمع گردشگری گونلو در دستور کار قرار دارد.

کهیایی با اشاره به ایجاد مجتمع گردشگری گونلو گفت: این طرح با اعتبار بالغ بر ۵۷ میلیارد تومان توسط سرمایه گذار بخش خصوصی انجام خواهد شد که جز طرح‌های نمونه در استان همدان خواهد بود.
این مسئول به ایجاد مجتمع گردشگری روستای فارسجین اشاره کرد و اظهار داشت:این طرح نیز با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان در صف صدور مجوز است که بزودی کلنگ زنی شود.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رزن به بزرگترین فواره آبی برای نخستین بار کشور اشاره کرد وگفت: این مجموعه قرار است در روستای گونلو شهرستان رزه ایجاد شود.

اوبا بیان اینکه این فواره آبی با ارتفاع ۱۵۰ متر وبا اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان طراحی شده است که مد نظر است در آستانه ایام نوروز سال ۹۹ افتتاح شود.

کهیایی با اشاره به اینکه زمین این مجموعه خریداری شده است، بیان کرد: اگر واگذاری زمین به زودی انجام شود تا ایام نوروز آماده بهره برداری خواهد شد.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *