تقدير معاون اول رئيس جمهور و وزراي کشور و آموزش و پرورش از سيد سعيد شاهرخي،استاندار همدان

غرب ایران : در مراسمي با حضور جهانگيري، معاون اول رئيس جمهور به مناسبت کسب رتبه برتر آموزش و پرورش استان همدان در کشور، از شاهرخي استاندار همدان که رئيس شوراي آموزش و پرورش استان است، تقدير شد.

در اين مراسم تجليل، لوح تقديري از سوي وزراي کشور و آموزش و پرورش به استاندار همدان اهدا شد.

در متن پيام تقدير رحماني فضلي و حاجي ميرزايي خطاب به مهندس شاهرخي آمده است:

ارزيابي هاي انجام شده از عملکرد شوراي آموزش و پرورش استان ها در سال ۱۳۹۷ نشان مي دهد که با تدبير و همت جنابعالي به عنوان رئيس شورا و تلاش و همدلي ساير اعضا، رتبه برتر را در سطح کشور از حيث سياستگذاري و برنامه‌ريزي کسب نموده‌ايد، بدين مناسبت از حسن تدبير، اهتمام و مساعي شايسته جناب‌عالي در زمينه آموزش و پرورش به عنوان بستر توسعه همه‌جانبه، تشکر و قدرداني مي‌نماييم و بر ضرورت تداوم همکاري و هم‌افزايي استادان، پژوهشگران، مديران و کارشناسان فرهيخته براي جلب مشارکت عمومي و تقويت نظارت همگاني، تاکيد داريم.

لازم به ذکر است برگزاري منظم جلسات شورا، حضور شخص استاندار در جلسات،  کيفي بودن دستور کارها و مصوبات اثربخش و قابل اجرا از عوامل موفقيت شوراي آموزش و پرورش استان بوده که منجر به کسب رتبه برتر کشور شده است.

انتهای پیام / ن

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه با رهبر انقلاب

رهبر انقلاب در دیدار دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه تصریح کردند: رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *