در اطلاع‌رساني کيفيت فدای سرعت نشود

غرب ایران: فاطمه حبيبي در جلسه شوراي روابط عمومي هاي استان  همدان افزود:توجه و اهميت به ارزش و منزلت روابط عمومي، يکي از مهمترين اقدامات در راستاي ارتقاء جايگاه روابط‌عمومي‌هاي استان است.

حبيبي خاطر نشان کرد: انتظار مي‌رود مديران روابط‌ عمومي‌ها، توجه ويژه‌اي به تمهيداتي که در جلسات اين‌چنيني در نظر گرفته مي‌شود داشته باشند تا بتوان شاهد ارتقاء سطح کيفي و کمي روابط عمومي‌ها در سطح استان بود.

وي تاکيد کرد: مديران روابط‌ عمومي دستگاه‌هاي اجرايي سعي کنند به سامانه انتشار و دسترسي آزاد به اطلاعات بپيوندند، چون  اين مولفه در ارزيابي عملکرد ساليانه دستگاه‌هاي اجرايي لحاظ مي‌شود.

سرپرست اداره کل روابط عمومي  اظهار داشت: پرداخت هزينه اشتراک نشريات از جمله اقداماتي است که روابط عمومي‌ها بايد تا پيش از فرارسيدن سال جديد در دستور کار قرار گيرد.

حبيبي گفت : با توجه به نزديک شدن به چهل و يکمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، ضروري است روابط عمومي‌ها در راستاي اطلاع رساني دقيق و به‌موقع در اين زمينه توجه داشته باشند.

دبير شوراي هماهنگي روابط عمومي استان افزود: روابط عمومي‌ها نبايد مقام خود را به بنر چسباندن تقليل دهند، بلکه با ظرافت و ذوق و سليقه مي‌توانند همچون يک هنرمند قبل و حين و بعداز برنامه‌ها را طراحي و مديريت کنند.

وي  در ادامه خاطر نشان کرد: برخي روابط عمومي‌ها در تحقق سند اطلاع‌رساني استان اقدامات مطلوب و قابل تحسيني انجام داده‌اند، از ديگر دستگاه‌هاي اجرايي انتظار مي‌رود در اين مهم کوشا باشند، چون يکي از مولفه‌هاي ارزيابي مديرانِ موفق روابط عمومي‌هاي استان، تحقق سند اطلاع‌رساني است.

حبيبي تاکيد کرد: گزارش عملکرد دستگاه‌هاي اجرايي در راستاي تحقق سند اطلاع رساني تا پيش از پايان سال به دبيرخانه اداره‌کل روابط عمومي و امور بين‌الملل استانداري همدان ارسال شود.

سرپرست اداره کل روابط عمومي گفت: يکي از اقدامات تحسين‌برانگيز رسانه‌هاي استان، شرکت مرتب و پاي به پاي مسئولان در جلسات است.

وي در ادامه افزود: انتخابات مجلس شوراي اسلامي از موضوعات مهمي است که انتظار مي‌رود روابط عمومي‌ها در تدوين و محتويات خبر توجه ويژه داشته باشند. بايد به گونه‌اي محتويات را دقيق و حرفه‌اي تدوين کنند که بتوانند مردم را اقناع کنند.

حبيبي اظهار داشت : فضاي مجازي و توجه به چگونگي حضور در آن از اهميت ويژه‌اي براي روابط‌عمومي‌هاي استان برخوردار است.

وي در پايان افزود: با توجه به اينکه اولويت توسعه در استان صنعت گردشگري است، ايجاب مي‌کند مديران روابط عمومي‌ها با فرودگاه بين‌المللي همدان همکاري بيشتري داشته و در اطلاع‌رساني پرواز‌هاي اين فرودگاه، تبليغات لازم و مناسب را براي توسعه اين بخش انجام دهند.

انتهای پیام / ن

 

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *