آموزش و پرورش همدان در جمع ۶ استان برتر کشور

غرب ایران: سيد سعيد  شاهرخي، در شوراي آموزش و پرورش استان همدان گفت: حادثه سقوط هواپيماي اوکرايني موجب اندوهگين شدن مردم کشورمان شد. اين حادثه را به خانواده آن‌ها و ملت شريف ايران تسليت مي‌گويم.

شاهرخي افزود: اتحاد و همدلي به وجود آمده در کشور از برکات خون شهيد سپهبد سليماني بود و کشته شدن جمعي از مردم کرمان در جريان تشييع پيکر اين شهيد موجب درد و رنج مضاعف.

وي با اشاره به اينکه آمريکا ريشه در تمام شرارت‌هاي منطقه دارد و مردم ما به خوبي اين را مي‌بينند و کشورهاي اروپايي نيز به آن آگاهي دارند عنوان کرد: در ارزيابي سالانه وزارت آموزش و پرورش، استان همدان رتبه نخست شوراي آموزش و پرورش کشور را کسب کرده است و روز شنبه ۲۸ دي ماه در وزارتخانه از آن تقدير مي‌شود.

استاندار گفت: در حوزه هوشمندسازي، فناوري و ارتباطات مجازي نقش اصلي را ايفا مي‌کنند و بايد با برنامه‌ريزي به سمت توسعه هوشمندسازي حرکت کنيم.

شاهرخي با اشاره به اينکه مدارس بايد در همه ابعاد هوشمند باشندخاطر نشان کرد: بايد تعريف دقيقي در مدارس براي هوشمندسازي صورت گيرد.

استاندار عنوان کرد: اعتباراتي از منابع ملي براي هوشمندسازي مدارس در نظر گرفته شده است که بايد بر اساس برنامه ها اين اعتبارات براي مدارس جذب شود.

وي افزود: همه دستگاه‌هاي مسوول و مرتبط بايد به موضوع هوشمندسازي مدارس کمک کنند.

در پايان استاندار تاکيد کرد: موضوع مدارس مروج سلامت بسيار مهم است که دانشگاه علوم پزشکي همکاري بسيار خوبي براي اجراي آن دارد.

در پایان مدیرکل آموزش وپرورش استان هم متذکر شد: در این روز‌های سرد سال مدارس ما با استاندارترین تجهیزات گرم می‌شود.

انتهای پیام/ ن

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *