دهه فجر فرصتی مناسب براي تبيين دستاوردهای انقلاب اسلامی

غرب ایران: مصطفي آزادبخت در ستاد بزرگداشت ايام‌ا… دهه فجر استان همدان افزود: امسال در آستانه فرا رسيدن دهه فجر تحولات بسيار جدي رخ داد که مسئولان بايد زمينه مشارکت بيشتر مردم را در برنامه‌هاي دهه فجر فراهم کنند.

آزاد بخت با اشاره به اين نکته که دشمن از مراسم تشييع پيکر سردار سليماني ترسيده بود تاکيد کرد: شهادت سپهبد شهيد قاسم سليماني باعث مي‌شود که امسال آيين متفاوتي در ايام الله دهه فجر داشته باشيم.

وي اظهار داشت: امسال در دهه فجر برنامه‌هايي در نظر گرفته شود که براي مشارکت مردم جاذبه داشته باشند.

معاون استاندار با تاکيد بر اينکه دهه فجر فرصتي مناسب براي تبيين دستاوردهاي انقلاب اسلامي باشد خاطر نشان کرد: مجريان برنامه هاي دهه فجر مسئولان هستند، مردم به خوبي نشان داده‌اند که اگر مسئولان بستر‌هاي مناسب را فراهم کنند، آنها خود حماسه حضور خواهند آفريد.

آزاد بخت تاکيد کرد: برنامه‌هاي نو، بديع و متنوعي در دستور کار قرار گيرد.

معاون استاندار گفت: شرايط کنوني شرايط حساس است، با سيلي مختصري که به آمريکا زده شد،اين اقدام هميشه در حافظه تاريخ خواهد ماند، با اين حال بايد مراسمي برگزار شود تا جهانيان بدانند که انقلاب اسلامي، انقلابي مردمي است.

وي با تاکيد بر اينکه انقلاب اسلامي، پايگاه مردمي دارد و به همه آحاد ملت ايران تعلق داردافزود:  توجه به اين نکته ضروري است که بايد هوشيار و آگاه بود، تا فرصت‌طلبان از حماسه حضور مردم در روز ?? بهمن سو استفاده نکنند.

آزاد بخت در پايان گفت: حادثه‌ تاسف‌بار و ناراحت کننده سقوط هواپيماي اکراين دستاويزي براي فرصت‌طلبان و خود‌باختگان نشود.

انتهای پیام/ ن

 

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *