۸ هیأت ورزشی استان در انتظار برگزاری مجمع انتخاباتی

 

مدیر روابط‌ عمومی اداره ورزش و جوانان همدان گفت: ۸ هیأت ورزشی این استان در انتظار برگزاری مجمع انتخاباتی برای مشخص شدن رئیس جدید قرار دارند.

به گزارش غرب ایران:حمدالله چاروسایی اظهار کرد: این هیأت‌های ورزشی هم اینک به صورت سرپرستی اداره می‌شوند و تا پایان سال مجامع انتخاباتی آنها مشخص می‌شود.

وی بیان کرد: بدمینتون، بوکس، جانبازان، اسکیت، اسکواش، کبدی، هاکی و دوچرخه سواری هیأت‌هایی هستند که فراخوان آنها برای نام نویسی متقاضیان انجام شده است.

چاروسایی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱ مجمع انتخاباتی در این استان انجام شده که شامل کشتی، رزمی، تکواندو، بدنسازی، کونگ فو، تیراندازی با کمان، هندبال، شطرنج، بولینگ و بیلیارد، موتورسواری و اتومبیلرانی و ورزش‌های کارگری است.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان همدان اضافه کرد: براساس قانون بازنشسته‌ها نمی‌توانند در مجمع انتخاباتی ریاست هیأت‌های ورزشی شرکت کنند و به همین دلیل برخی افراد با سابقه پس از چندین سال از ریاست هیأت‌ها کنار رفتند.

وی گفت: داشتن مدرک کارشناسی به بالا، نداشتن سن زیر ۲۵ و نیز بالای ۶۰ سال از مهمترین شرایط نام نویسی در انتخابات هیأت‌های ورزشی این استان است.

چاروسایی یادآور شد: در حال حاضر ۴۸ هیأت ورزشی در سطح استان و بیش از ۴۵۰ هیأت ورزشی در سطح شهرستان‌ها فعالیت دارند.

وی افزود: افرادی که صلاحیت حضور در مجامع انتخاباتی هیأت‌های ورزشی را دارا باشند، می‌توانند برای ثبت نام به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان مراجعه کنند.

هم اکنون بیش از ۸۵ هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در قالب ۴۸ هیأت ورزشی این استان فعالیت دارند.

انتهای پیام/م م

 

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *