ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی نمونه بارز نقض قوانین بین المللی بود

غرب ایران: حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی موثقی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه همدان با بیان اینکه جامعه اسلامی باید بیشتر از گذشته به عترت و اهل بیت(ع) پیامبر گرامی اسلام توجه بیشتری کنند، اظهار کرد: حضور میلیونی شما ملت قدرشناس در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی چشم جهانیان را به خود خیره کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان افزود: حضور همه مردم و آزادیخواهان جهان در مراسم تشییع نشان داد که آرمانهای انقلاب زنده و پویاست.

او افزود: مردم هم باید وارد عرصه انتقام شوند که حضور حداکثری در انتخابات پیش رو یکی از راههای انتقام از خون این شهید والا مقام است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی طلایه دار ملی مقاومت و مبارزه با مستکبران زمان بود، افزود: این شهید بزرگوار نه تنها در عرصه مجاهدت و مقاومت حضوری فعال داشت بلکه در میدان های خدمت رسانی به ملت از جبهه های نبرد گرفته تا کمک به سیل زدگان از هیچ کوششی دریغ نکرد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه ما نیازمند تقویت بیش از پیش بنیه نظامی هستیم، تأکید کرد: آنچه امروز می‌تواند بازدارنده باشد و امنیت کشور را حفظ کند تنها مذاکره نیست، بلکه مذاکره وقتی پیش می‌رود که پشتیبانی‌های نظامی آن را تقویت کند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با بیان اینکه امروز آمریکا پایبند و متعهد به قوانین بین‌المللی نیست، اظهار کرد: ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی نمونه بارز نقض قوانین بین المللی بود.

خطیب جمعه همدان با قدردانی از حرکت مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حرکت سپاه هیمنه پوشالی آمریکایی ها را که در زمان طاغوت ایجاد شده بود شکست و دشمن تلاش می‌کند که تلفات خود را در حمله به پایگاه نظامی آمریکایی مخفی کند که هنوز آمار رسمی منتشر نشده است اما مهم شکسته شدن هیمنه آمریکاست که به برکت ایستادگی مردم رخ داد.

انتهای پیام : ن

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *