حضور عاشقان سردار دل‌ها در د‌ارالجهاد؛ همدانی‌ها یک پارچه خواهان انتقام سخت شدند

به گزارش غرب ایران، خیل عظیم عزاداران سردار دل‌ها، شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش از ساعت ۸ روز امروز از ۶ خیابان شریعتی، بوعلی، باباطاهر، شهدا، تختی و اکباتان به سمت پیاده راه امام خمینی(ره) در حرکت بودند تا در تجمع مردم ولایتمدار همدان به مناسبت گرامیداشت شهادت مالک اشتر زمان حضوری دشمن‌شکن داشته باشند و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و رهبر فرزانه خود بیعت کنند.

این حضور گسترده مربوط به طیف خاصی نبود و از پیر و جوان، زن و مرد، هیئت‌های مذهبی، اصولگرا و اصلاح‌طلب در آن حضور داشتند و یک صدا فریاد انتقام و شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دادند.

تعطیلی مدارس همدان باعث شده بود تا دانش‌آموزان همدانی با سربندهای “من قاسم سلیمانی هستم” حضوری پرشور در این مراسم داشته باشند. تصاویر سرداران شهید قاسم سلیمانی و حسین همدانی در یک قاب زینت بخش این اجتماع باشکوه بود.

از نکات قابل توجه اجتماع پرشور امروز مردم همدان انبوه پرچم‌های سرخ، دست نوشته‌ها و تصاویر سردار دل‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی و حبیب حرم سردار حسین همدانی بود.

بیشتر شعارها و یا عبارات نقش بسته بر دست نوشته‌های مردم بر ضرورت انتقام خون حاج قاسم از آمریکای جنایتکار تاکید می‌کرد. شعارهای ” مرگ بر آمریکا” و ” انتقام، انتقام” هم اصلی‌ترین شعار مردم همدان در این اجتماع با شکوه بود.

مادری که با ۲ فرزند خردسال خود در این مراسم شرکت کرده است  گفت: فرزندان خردسالم را به این اجتماع مردمی آوردم تا بزرگی و عظمت سردار شهید سلیمانی را از نزدیک ببینند و بدانند برای عزیز شدن و محبوب شدن باید سرباز ولایت باشند.

یک جانباز ۸ سال دفاع مقدس که با ویلچر در این مراسم شرکت کرده است با تاکید بر انتقام خون سردار دل‌ها اظهار داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیش از ۴۰ سال در جبهه‌های مختلف از کیان و ناموس ایران دفاع کرد.

امین رستمی با اشاره به جمله شیخ حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان عنوان کرد: اگر چه سر ترامپ و تمام مسئولان امریکایی به اندازه یک کفش سردار نمی‌ارزند اما ما خواهان انتقام خون مالک اشتر علی زمان هستیم.

دانش آموزی که لباس مدافعان حرم بر تن و عکسی از سردار دل‌ها در دست داشت اظهار داشت: من لباس مدافعان حرم را بر تن کردم تا آمریکای جنایتکار بداند با ترور سردار رشید سپاه اسلام، سربازان بی‌شماری در صف شهادت ایستاده‌اند.

سید مهربد موسوی جوان برومند همدانی گفت: کلاس دوازده هستم و برای کنکور درس می‌خوانم اما اگر حضرت آقا حکم جهاد دهد درس و مدرسه را برای جهاد و شهادت ترک می‌کنم.

آنچه در این اجتماع با شکوه بیش از هر چیز دیگر نمود داشت، اتحاد و استواری مردم همیشه در صحنه دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان، در مقابل دشمنان ایران و اسلام به ویژه آمریکای جنایتکار و ایادی دست نشانده‌اش در منطقه بود و آنچه از ذهن و نگاهشان می‌شد خواند انتقامی سخت از ترامپ جنایتکار بود.

انتهای پیام/ن

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *