راهپیمایی شکوهمند مردم استان همدان در پی شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی

به گزارش غرب ایران:مردم همدان روز جمعه پس از شرکت در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر با شرکت در راهپیمایی انزجار و خشم خود را از دولت امریکا اعلام کردند.

در این راهپیمایی زنان و مردان نمازگذار، مسیر حسینیه امام خمینی(ره)، خیابان پاسدارن، میدان شریعتی و خیابان شریعتی را تا رو گذر شهید صوفی راهپیمایی کردند.

مردم دارالمومنین همدان در این راهپیمایی شعارهایی همچون “این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده”، “حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست”، “مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل” و “عزا عزاست امروز روز عزاست امروز مهدی صاحب زمان صاحب عزاست امروز” سر دادند.

مردم ولایت مدار ملایر نیز همزمان با سراسر کشور به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران راهپیمایی کردند.

نمازگزاران ملایری پس از شرکت در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه، مسیر مسجد جامع تا میدان امام خمینی(ره) این شهر را راهپیمایی کرده و خشم و انزجار خود را از این اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی اعلام کردند.

راهپیمایان ملایری شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، الله اکبر، عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز، مهدی صاحب زمان، صاحب عزاست امروز، سردار بابصیرت شهادتت مبارک، سر دادند.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد.

همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

درباره‌ی modirgharb

همچنین ببینید

یک کشف دیواره تاریخی در همدان حین عملیات پیاده‌راهسازی

غرب ایران - مدیرکل میراث فرهنگی همدان گفت: دیواره تاریخی کشف شده در میدان باباطاهر در صورت تایید کارشناسان باستان‌شناسی همدان به جاذبه گردشگری جدید همدان تبدیل می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *