از این به بعد دولت آمریکا در منطقه باید احساس ناامنی کند

به گزارش غرب ایران،آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی امام جمعه همدان  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان در جمع نمازگزاران با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی را به حضرت، ولی عصر (عج) تسلیت عرض می‌کنیم افزود: دشمنان گمان کردند که مقاومت با شهادت سردار سلیمانی تمام شد، در حالی که این راه ادامه دارد.

او با بیان اینکه مسئولیت شهادت سردار سلیمانی بر عهده دولت ترویست آمریکاست گفت: شهادت سردار سلیمانی یک وحدت و انسجام را در جبهه مقاومت ایجاد کرد.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه از دست دادن سردار سلیمانی برای ملت ما و برای همه آزادیخواهان تلخ است ادامه داد:، اما این شهادت، کرامتی بود که خداوند به سردار شهید سلیمانی عطا فرمود که در نتیجه زحمات این مرد بزرگ بود.

امام جمعه همدان با بیان اینکه با شهادت در‌های بهشت بر روی انسان باز می‌شود بیان کرد: البته همگان بدانند که مسئولیت این اتفاق بر عهده دولت ترویست آمریکا است که این فجایع را در منطقه ایجاد کرده است.

او با اشاره به اینکه قلب‌های همه مستضعفان عالم پر از نفرت از آمریکای تروریست است بیان کرد: شهادت سردار سلیمانی عزیز انزجار و نفرت ما را از آمریکا عمیق‌تر خواهد کرد.

آیت الله شعبانی ادامه داد: شاید برخی از دولتمردان در منطقه دل در گرو امریکا داشته باشند، اما باید اعلام کرد که نه عراق و نه سفارت، بلکه همه منطقه برای امریکا ناامن است.

او با اشاره به اینکه از این به بعد دولت امریکا در منطقه باید احساس ناامنی کند گفت: این اتفاق از آماده باشی که به نیرو‌های خود داده مشخص است، اما آمریکا بداند که فرار کردن از منطقه نیز باعث نمی‌شود که پاسخ نبینید.

امام جمعه همدان با بیان اینکه امروز ما به دنبال آزاد کردن بیت‌المقدس هستیم اظهار داشت: ملت ایران در مقابل این اتفاق ساکت نخواهد نشست و پاسخ آن را خواهد داد.

او با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی یک وحدت و انسجام را در جبهه مقاومت ایجاد کرد افزود: مقاومت یک تفکر مستمر تاریخی است و وابسته به اشخاص نیست.

شعبانی با بیان اینکه اسلام از این اتفاقات در طول تاریخ بسیار دیده است گفت: ملت ما در مقابل تمام این ناملایماتی‌ها ناامید نشدند، دشمن باید بداند که ایران اسلامی و جبهه مقاومت، مستضعفان، برادران اهل سنت و برخی از برادران مسیحی همه در مقابل آمریکا خواهند ایستاد.

وی با بیان اینکه این کشور به اندازه کافی سرباز دارد که تا پایان تاریخ در مقابل سلطه آمریکا خواهد ایستاد گفت: شهادت سردار سلیمانی باعث سستی ما نخواهد شد، این مسیر نه تنها به اتمام نمی‌رسد بلکه با قدرت تمام ادامه می‌یابد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه ایران، عراق، حشدالشعبی و … در کنار هم هستیم و اگر شهید شویم با هم شهید می‌شویم گفت: دستگاه دیپلماسی نیز باید با قوت وارد میدان شود و باید مسؤولان از موضغ قدرت با اینن جنایتکاران برخورد کنند.

او با بیان اینکه دعای سردار سلیمانی برای شهادت اجابت شد یاد آورشد: پیوند خون شهدای کربلا و جمهوری سلامی را شاهدیم و این مسیری است که تا پایان تاریخ مستمر خواهد بود.
انتهای پیام/خ

درباره‌ی modirgharb

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *