مدیرکل ثبت اسناد و املاک همدان معرفی شد

به گزارش غرب ایران مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک همدان  در این آیین گفت: اجرای طرح کاداستر به معنای کاهش پرونده هایی قضایی و حذف پرونده ها در دعاوی حقوقی است و اجرای آن به معنای آمایش سرزمینی و حذف اسناد عادی و شناخته شدن دارایی های دولت با هدف برنامه ریزی در بودجه است.

اصغر پیرهادی افزود: طبق ماده ۹ قانون جامع حدنگاری کشور همه دستگاه ها مکلف هستند تمام مستثنیات و اطلاعات توصیفی املاک متعلق به خود یا تحت اداره خود از جمله مشخصات ثبتی، کاربری، نام بهره برداری و نقشه های مختصات جغرافیایی املاک یاد شده را در اختیار سازمان ثبت اسناد و املاک با هدف تهیه نقشه های کاداستر قرار دهند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک همدان گفت: ارائه خدمات در سال پیش رو باید با حذف استعلام ها و ترددهای بین شهری همراه باشد همچنین در صورت ثبت اراضی دولتی در سامانه ثبت اسناد و املاک بسیاری از مشکلات رفع می شود.

پیرهادی به افراد سودجو و فرصت طلب اخطار داد که ثبت اسناد خط قرمزی برای آنها است و اجازه جولان و تخلف به آنها داده نمی شود.

وی بیان کرد: به دنبال بروز اتفاقاتی در پلدختر، زلزله در کرمانشاه یا سوختن ۱۲۰ هزار پرونده ها در صدرای شیراز، وجود کاداستر و آرشیو پرونده ها بود که زمینه جانمایی آسان املاک مردم را فراهم کرد.

اصغر پیرهادی پیش از این مدیریت اسناد و املاک بوشهر را عهده دار بود و در این آیین از خدمات ناصر نخله مدیرکل سابق ثبت اسناد و املاک همدان تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار شاعران و اساتید ادبیات فارسی با رهبر انقلاب

غرب ایران - در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب فارسی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *