۵۵ میلیون و ۸۱۳ هزار سهم در بورس همدان مبادله شد

به گزارش غرب ایران علی اسکندری مدیر بورس منطقه‌ای همدان اظهار داشت: طی هفته جاری بیش از ۲۴ میلیارد سهم و حق تقدم به ارزش تقریبی ۱۳۱ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال در تالارهای بورس اوراق بهادار در کل کشور معامله شد.

وی گفت: این هفته در بورس منطقه‌ای همدان هم تعداد ۵۵ میلیون و ۸۱۳ هزار و ۷۸۱ سهم متعلق به ۲۸۹ شرکت به ارزش ۴۰۷ میلیارد و ۷۶۴ میلیون و ۳۲۷ هزار و ۹۷۲ ریال مبادله شد که ۵۸ درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۴۲ درصد نیز مربوط به فروش سهام بوده است.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: همچنین طی این هفته ۵۵ نفر در دوره‌های آموزشی بورس که برای عموم علاقمندان برگزار می‌شود شرکت کردند و با مفاهیم بازار سرمایه و نحوه سرمایه گذاری در بورس آشنا شدند.

وی گفت: امروز چهارشنبه هم شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان و پالایش نفت اصفهان بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند و بانک ملت، بانک تجارت و بانک اقتصاد نوین پربیننده‌ترین شرکت‌های بورس بودند.

اسکندری اضافه کرد: شاخص کل بورس در هفته جاری معادل ۳۵۰ هزار و ۳۲۲ واحد بود که نسبت به هفته گذشته، ۱۰ هزار و ۹۳۶ واحد افزایش یافت.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: همچنین شاخص کل فرا بورس هم با ۱۴۶ واحد افزایش به رقم هزار و ۵۳۱ واحد رسید.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *