تویسرکان به لحاظ برخورداری از اورژانس پیش بیمارستانی در جایگاه نخست کشور قرار دارد

به گزارش غرب ایران ، پیر حسین کولیوند مدیر اورژانس کشور در آیین آغاز به کار پایگاه اورژانس جاده ای روستای میانده تویسرکان اظهار داشت: تویسرکان در سال های اخیر در زمینه پایگاه های اورژانس جاده ای در شرایط خوبی قرار گرفته اما به رغم این پیشرفت ها به دنبال ایجاد پایگاه اورژانس جاده ای در چند نقطه دیگر این شهرستان از جمله سه راهی فرسفج هستیم.

وی افزود:پایگاه اورژانس جاده ای روستای میانده تویسرکان در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع، برخورداری از ۱۴۰ متر مربع زیر بنا و هزینه کرد اعتباری افزون بر ۳۵۰ میلیون تومان ساخته شده است.

مدیر اورژانس کشور بیان کرد: همچنین یک دستگاه آمبولانس با اعتباری افزون بر دو میلیارد تومان به این پایگاه اورژانس جاده ای اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه پایگاه اورژانس جاده ای روستای میانده، سومین پایگاه اورژانس جاده ای است که در سال های اخیر در شهرستان تویسرکان ساخته شده تصریح کرد: باید با پیگیری های لازم، شرایط و امکان استفاده از بالگردهای اورژانسی در شهرستان تویسرکان خیلی بیشتر از گذشته فراهم شود.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار شاعران و اساتید ادبیات فارسی با رهبر انقلاب

غرب ایران - در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب فارسی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *