همدانی‌ها ۸ میلیارد صدقه داده‌اند

به گزارش غرب ایران ؛مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: براساس آمارهای موجود شهروندان و خیران همدان در قالب طرح صدقه هفت میلیارد و ۷۹۴ میلیون تومان به نیازمندان و خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان در هشت‌ماهه امسال کمک کرده‌اند.

پیمان ترکمانه با بیان اینکه صدقات در هشت‌ماهه سالجاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل با هشت درصد رشد همراه بوده است، افزود: از ابتدای امسال، مردم استان هفت میلیارد و ۷۹۴ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده‌اند.

وی با اشاره به نحوه هزینه کرد صدقات جمع‌آوری‌شده، ادامه داد: صدقات جمع‌آوری‌شده برای مددجویان در قالب کمک‌های درمانی، پرداخت جهیزیه، آموزش و امور فرهنگی، کمک به تأمین و تعمیر منازل مسکونی مددجویان، ایجاد اشتغال و کمک‌های موردی هزینه می‌شود.

ترکمانه با بیان اینکه شهرستان همدان بیشترین میزان پرداخت صدقه را در سالجاری داشته است، خاطرنشان کرد: یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان صدقه از منطقه یک استان جمع‌آوری‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان با یادآوری اینکه در هشت‌ماهه سال ۹۷، هفت میلیارد و ۲۱۶ میلیون تومان صدقه پرداخت‌شده است، بیان کرد: سال ۹۸ صدقات با رشد مواجه بوده و به هفت میلیارد و ۷۹۴ میلیون تومان رسیده است.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دنیای امروز عصر دانش و گذار به سمت هوش مصنوعی و دنیای پیچیده دیجیتال است

غرب ایران - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با تأکید بر لزوم برگزاری ایده بازار در دانشگاه‌ها، گفت: امسال در استان همدان متعهد شده‌ایم برای ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار شغل ایجاد کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *