آغاز عملیات اجرایی انتقال و ساخت روستای برفیان

به گزارش غرب ایران سردار غلامرضا سلیمانی در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی انتقال و ساخت روستای برفیان اظهار داشت: خوشحالیم این توفیق نصیب سپاه همدان شد تا عملیات اجرایی احداث واحدهای مسکونی روستا در مکانی جدید را  شروع کند.

وی تصریح کرد: روستاها محور اصلی در اقتصاد مقاومتی را تشکیل می‌دهند و نقشی سازنده در این عرصه دارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: با توجه به رفع تنگناهایی که برای روستاها وجود دارد امیدواریم شاهد زندگی بهتر با شرایط مطلوب تر برای مردم روستا باشیم.

وی با بیان اینکه روستاییان باید سطح بهره وری از زمین و آب را افزایش دهند، ابراز کرد: روستای برفیان چندی پیش دچار رانش شد که با توافق بسیج و بنیاد مسکن مقرر شد واحدهای جدید این روستا در مکانی جدید و در کمتر از یک سال ساخته شود.

سلیمانی با تاکید براینکه سپاه و بسیج در کنار مردم هستند، عنوان کرد: بسیج سازندگی توانسته با اجرای طرحی مانند همگام با کشاورز موفقیت‌های بسیاری را به دست آورد.

وی ابراز کرد: در طرح همگام با کشاورز در تلاشیم با انتقال الگوهای علمی میزان بهره برداری از محصولاتی مانند گندم، جو، کلزا و برنج را افزایش دهیم.

همچنین طرح “بوم سازگان زاگرس”  با هدف بیابان زدایی از ۱۱ هکتار از اراضی  و اجرای طرح آبخیزداری در ۶ هزار هکتار برای رفع مشکلات ریزگرد و کم آبی در شهرستان نهاوند با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور  برگزار شد.

سردار سلیمانی در حاشیه افتتاح این طرح  با تاکید بر اینکه امیدواریم تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم اظهار کرد: تلاش خواهیم در جنگ اقتصادی به ویژه رونق تولید و مبارزه با بیکاری با همکاری و هماهنگی دستگاه های مسئول مختلف دولتی، تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: در تلاشیم میزان بهره برداری  از این شرایط را برای ملت ایران به حداکثر برسانیم و در رونق تولید و مبارزه با بیکاری سال آینده برنامه بلند و چابکی را داشته باشیم.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *