از پوستر جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان هشتم آبان رونمایی می‌شود

به گزارش غرب ایران ، سیدمحمدرضا جوادی، قائم مقام رئیس بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: با توجه به سیاست جشنواره مبنی بر ایجاد عدالت فرهنگی و پوشش مردم مناطق حاشیه شهر در این دوره، پوستر جشنواره ساعت ۹:۳۰ صبح روز چهارشنبه در دبستان دخترانه پویندگان دانش واقع در شهرک مدنی رونمایی می‌شود.

او اضافه کرد: تعدادی از هنرمندان مطرح تئاتر کودک و نوجوان کشور، هنرمندان و مسئولان استان همدان به آیین رونمایی پوستر جشنواره بیست و ششم دعوت شده اند.

جوادی با اشاره به اینکه دبستان پویندگان دانش ۵۰۰ دانش‌آموز دارد ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، هدایایی به دانش‌آموزان این مدرسه اهدا خواهد شد.

او از اجرای برنامه‌های متنوع در این آیین توسط هنرمندان و دانش آموزان خبر داد و گفت: اعضای جمعیت هلال احمر استان نیز همزمان در این مراسم، از دانش آموزان تست سلامت می‌گیرند.

قائم مقام رئیس جشنواره ادامه داد: حمیدرضا رضایی مجد مجری محبوب کودکان همدانی، اجرای این برنامه را بر عهده دارد.

او ابراز کرد: پوستر این دوره از جشنواره توسط شهرام عظیمی، هنرمند همدانی طراحی شده است.

بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با شعار “تئاتر، کودک و طبیعت” از ۱۶ تا ۲۱ آبان ماه با دبیری مجید قناد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *