سرمایه‌‌گذاری ۱۵ هزار میلیارد ریالی در استان همدان؛ ‌۶۰ هزار فرصت شغلی‌ ایجاد می‌شود

به گزارش غرب ایران ، سید سعید شاهرخی در جمع فرماندهان انتظامی همدان، اظهار داشت: نقش ناجا در ایجاد نظم و امنیت  و آرامش برای مردم جامعه بی بدیل است و در سایه این نظم و امنیت است که مردم به  زندگی عادی خود ادامه می‌دهند.

وی با بیان اینکه آرامش و امنیت خود را مدیون نیروهای خدوم نیروی انتظامی هستیم، ابراز کرد:  می‌بینیم که در کشورهای مدعی تمدن، فرهنگ و دموکراسی نظیر آمریکا و فرانسه رویدادهایی رخ می‌دهد که موجب کاهش امنیت  آن‌ها شده  است. اما  دین داری،  تقوای  مردم و حضور هوشمندانه نیروهای اطلاعاتی و انتظامی، زمینه امنیت را در کشور  ما فراهم کرده است.

استاندار همدان با بیان اینکه مردم با دیدن و شنیدن نام پلیس احساس امنیت و آرامش می‌کنند و این یک احساس مشترک مثبت و  خوب در  میان مردم و پلیس ایجاد می کند، عنوان کرد:  امروز نیروی انتظامی صف شکن و خط شکن در برخورد با عاملان ایجاد ناامنی و ناهنجاری است و عوامل ناجا پاسدار نظم و امنیت در جامعه هستند.

شاهرخی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: استان همدان بر روی ریل توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی قرار گرفته و طرح های بزرگی نیز در دست اجراست که با کمک و اتکا به نیروهای انتظامی این طرح‌ها را اجرایی می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه  تامین معیشت و اشتغال مردم مهم‌ترین اولویت کاری  استان همدان است، اظهار داشت: در این راستا تلاش کردیم با برنامه حرکت کنیم و امکانات را در جایی به کار بگیریم که بیشترین نفع را برای مردم داشته باشد و  اعتبارات را در جایی هزینه کنیم که تولید را افزایش دهد.

استاندار همدان با بیان اینکه  تا پایان دولت یازدهم ۱۵ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری  و ۶۰ هزار فرصت شغلی  در استان ایجاد می‌شود، گفت:  بالا بودن شمار طرح های حوزه راه و راه سازی، توسعه راه آهن، افزایش پروازها از فرودگاه همدان، بهبود وضعیت صنعت با هدف افزایش سرانه درآمد و اشتغال از جمله برنامه‌های مهم  و مزیت‌های این استان است.

شاهرخی در بخش دیگری از سخنانش  به عهد شکنی آمریکا در خروج از برجام و تحریم های دشمنان علیه کشورمان اشاره کرد و افزود:  ایران با داشتن رهبری هوشمند و با صلابت، دولتی مقتدر در حوزه دیپلماسی، نیروهای نظامی و انتظامی مقتدر و مردمی با ایمان و ولایتمدار در برابر زیاده خواهی‌های استکبار ایستاده است.

وی با بیان اینکه ۴ میلیون خودرو از جاده های این استان از ابتدای طرح اربعین تاکنون تردد کردند ابراز کرد: ۸۵ ایستگاه صلواتی در همدان دایر شده و روزانه ۳۰ هزار پرس غذا در بین زائران اربعین توزیع می‌شود.

استاندار همدان از همدان به عنوان کلانشهر یاد کرد و گفت: این همه تلاش و کوششی که در بخش‌های مختلف استان شده  سبب کلان شهر شدن همدان شد. استان همدان از نظر اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و مالی رو به رشد است و امیدواریم با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات شاهد  برگزاری انتخاباتی سالم  با تلاش مجموعه استان به ویژه عوامل انتظامی  باشیم.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

توزیع میوه شب عید همدان آغاز شد

غرب ایران- مدیر تعاون روستایی استان همدان گفت: ۶۰۰ تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال در این استان تامین شده و از صبح امروز (شنبه) ۲۶ اسفند توزیع آن شروع شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *