محیط زیست استان همدان در معرض تهدید

 به گزارش غرب ایران ؛ معاون محیط زیست طبیعی استان همدان گفت: در صورت عدم همراهی مردم ، مناطق محیط زیست استان همدان در معرض تهدید قرار می‌گیرند.

مهدی صفی خانی معاون محیط زیست طبیعی حفاظت محیط زیست استان همدان با بیان اینکه ایجاد تشکل شکارچیان و اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان روز به روز جدی‌تر می‌شود، گفت: باید حفاظت از گونه‌های جانوریتوسط شکارچیان و محیط زیست در کنار هم انجام شود.

او  باتاکید بر اینکه اگر نتوانیم همراهی مردم و ذینفعان طبیعت را جذب کنیم تمامی مناطق محیط زیستی استان همدان در معرض تهدید بیش از پیش قرار می‌گیرند، گفت: باید ارتباط با شکارچیان و طبیعت‌دوستان به بهترین نحو تقویت شود.

معاون محیط زیست طبیعی حفاظت محیط زیست استان همدان همچنین با یاداوری اینکه جمعیت حیات وحش در مناطق حفاظت شده خان‌گرمز، لشگردر و الموبلاغ استان همدان در حال افزایش است، گفت: بیشترین تنش‌ها در حوزه شکار و صید از استان‌های همجوار گزارش شده است.

او برگزاری نشست با شکارچیان استان همدان را مورداشاره قرار داد و با توضیح اینکه حفاظت از گونه‌های جانوری اهلی در کشور دارای پیشینه است، گفت: با این وجود در حمایت از حقوق حیوانات پیشرو نبوده‌ایم هرچند نفراتی جهت حمایت و حفاظت از حیوانات تلاش کرده  که نتایج خوبی رقم هم خورده است.

معاون محیط زیست طبیعی حفاظت محیط زیست استان همدان افزود: متاسفانه در عرصه حفاظت از گونه‌های جانوری وحشی و گونه‌هایی که در طبیعت وجود دارند این کمپین وجود ندارد که نقطه ضعف به شمار می‌رود.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *