دعوت از آرزو حکیمی به اردوی تیم ملی

 به گزارش غرب ایران ؛ دور جدید تمرین آماده سازی تیم ملی آبهای آرام بانوان پس از مسابقات قهرمانی جهان در قالب ششمین مرحله اردوی آمادگی از روز یکشنبه ۲۴ شهریورماه جاری با هدف حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک قارهای در دریاچه آزادی آغاز می‌شود.

آرزو حکیمی تنها نماینده ملی پوش قایقرانی همدان در این اردوی آماده سازی است که در بخش کایاک تمرین می‌کند.

این اردو در بخش کایاک و کانو با حضور ۱۲ قایقران تا ۲۶ مهرماه ادامه پیدا خواهد کرد.

مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک قاره آسیا در رشته آبهای آرام اوایل سال ۹۹ در تایلند برگزار می‌شود و تیمهای ملی آبهای آرام کشورمان خود را برای حضور در این رقابت ها آماده می‌کنند.

این اردو تحت نظر مهسا مجللی مربی و مرتضی قاطع به عنوان سرپرست اردوهای تدارکاتی انجام خواهد شد.

رئیس هیات قایقرانی همدان گفت: آرزو حکیمی همچنان شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را دارد.

محمد ضروری اظهار داشت: این قایقران پرافتخار همدانی رقابت‌های قهرمانی آسیا را در پیش دارد که انتخابی المپیک نیز محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک در رشته آبهای آرام اوایل سال آینده در کشور تایلند برگزار می‌شود و تیمهای ملی آبهای آرام کشورمان برای حضور در این رقابت ها آماده می‌شود.

ضروری اضافه کرد: آرزو حکیمی بارها در رقابتهای آسیایی خوش درخشیده و مدال کسب کرده و اطمینان داریم به سهمیه المپیک خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: این ملی پوش قایقرانی همدان تا فروردین سال آینده فرصت آماده سازی دارد و به طور قطع شانس کشورمان برای کسب سهمیه است.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

توزیع میوه شب عید همدان آغاز شد

غرب ایران- مدیر تعاون روستایی استان همدان گفت: ۶۰۰ تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال در این استان تامین شده و از صبح امروز (شنبه) ۲۶ اسفند توزیع آن شروع شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *