مراسم چهارمین سالگرد شهادت شهید همدانی برگزار می‌شود

به گزارش غرب ایران :بهرام دوست‌پرست ، اظهار داشت:  چند روز پیش طی حکمی از سوی مقام معظم رهبری و با حضور سرلشگر باقری نشان فتح درجه یک به تعدادی از فرماندهان و شهدای جبهه مقاومت از جمله خانواده سرلشگر پاسدار شهید حاج حسین همدانی اعطا شد.
وی با بیان اینکه نشان‌های فتح درجه یک و دو به پاس مجاهدت این افراد در جبهه مقاومت اعطا شده است، افزود: رهبر معظم انقلاب پیشتر و در زمان حیات سرلشگر پاسدار شهید حاج حسین همدانی نشان فتح درجه دو را به پاس سال‌ها مجاهدت در دوران دفاع مقدس، به ایشان اعطا کرده بودند.
مدیرعامل بنیاد شهید همدانی همچین گفت:  امسال همزمان با چهارمین سالگرد شهادت شهید همدانی صبح هفتم مهرماه، ۲۷ مجمع فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت و شامگاه نیز مراسم بزرگداشت چهارمین سال شهادت ایشان و گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان همدان برگزار می‌شود.
وی با اعلام اینکه ۱۸ مهرماه نیز از سوی خانواده ایشان مراسمی در تهران برگزار می‌شود، بیان کرد: امسال علاوه بر برگزاری سومین دو سالانه جشنواره فرهنگی- هنری “حبیب حرم”، از یک اثر فاخر که توسط انتشارات سوره به چاپ رسیده است نیز رونمایی می‌شود.
انتهای پیام/ خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

توزیع میوه شب عید همدان آغاز شد

غرب ایران- مدیر تعاون روستایی استان همدان گفت: ۶۰۰ تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال در این استان تامین شده و از صبح امروز (شنبه) ۲۶ اسفند توزیع آن شروع شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *