احیای صنعت چرم استان همدان

به گزارش غرب ایران ، امیر خجسته  نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست هیئت عراقی با صنعت گران کیف و کفش و چرم استان همدان با بیان اینکه با تلاش های موجود به زودی باید منتظر اتفاقات خوبی در صنعت کیف و کفش و چرم استان بود به سبقه تاریخی همدان در صنعت چرم اشاره کرد و گفت: همدان از دیرباز پتانسیل های بسیاری در صنعت چرم و تولید کیف و کفش داشته اما متاسفانه سالها به فراموشی سپرده شده بود و در حال حاضر با تلاش دست اندر کاران؛ این صنعت در همدان در حال احیا است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: ۶۰ برند داخلی شامل ۴۰ برند خاص همدان و ۲۰ برند از سراسر کشور در رسته‌های کیف، کفش، البسه چرم و همچنین مواد اولیه در این نمایشگاه حضور دارند و همین موضوع نشان از اقبال خوب این صنعت و پتانسیل های بسیار موجود در همدان است.

امیر خجسته حضور هیئت‌های تجاری از اقلیم کردستان عراق در این نمایشگاه را از رویداد های خوب و سنجیده عنوان کرد و گفت: این برنامه ریزی اگر درست و دور اندیشانه هدایت شود می تواند منشا تحولات بسیاری در این صنعت شود و اهداف تولید کنندگان فرای بازار های داخلی،   پوشش بازارهای خارجی مانند بازار های کردستان عراق، افغانستان، کشورهای حاشیه خلیج فارس باشد.

امیر خجسته وضعیت موجود صنعت چرم و کیف و کفش را برای رسیدن به اهداف عالی در استان مطلوب عنوان کرد و گفت: باید منتظر اتفاقات خوبی در همدان بود.

همچنین  هیئت تجاری عراقی در مراسمی پس از بازدید مقبره ابوعلی سینا  به مقام شامخ شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا ادای احترام کردند.

این هیئت ۱۹ نفره تجاری عراق به سرپرستی شیخ مصطفی عبدالرحمن عبدالله ازبه منظور بازدید از نمایشگاه کیف و کفش چرم همدان و چند پروژه دیگر وارد همدان شده اند.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

قدردانی رهبر انقلاب از عملکرد نیروهای مسلح در حوادث اخیر

غرب ایران - جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *