معرفی آثار راه یافتگان به نهمین جشنواره نمایشنامه‌ خوانی استان همدان

به گزارش غرب ایران ، احمدرضا احسانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: هیئت بازبین این دوره از جشنواره متشکل از محمد مهدی کلهری، فؤاد ابراهیمیان و فرهاد لباسی ۱۶ اثر را برای رقابت در نهمین جشنواره نمایشنامه‌ خوانی انتخاب کردند.

وی افزود: «فت من» به کارگردانی محسن عیسایی و محمد موسوی پاکنهاد، «به گرگ‌ها شلیک کنید» به کارگردانی احد شاملو، «کمدی مزخرفات» به کارگردانی آرش بیات و بهروز ناصرشریعتی، «با صدای چی» به کارگردانی سعید حسین‌پور، «شلیک سوم» به کارگردانی مرتضی عبدالهی، «آفتاب از میلان طلوع می‌کند» به کارگردانی محمد غفاری، «ضیافت مرگ» به کارگردانی امید نوعی شاد و «ملحفه‌ای برای آیدا» به کارگردانی محمد قیاسی از جمله آثاری هستند که در این جشنواره باهم به رقابت می‌پردازند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ادامه داد: «پس از واقعه» به کارگردانی صحبت اله روشن‌فکر، «واگویه‌های زنانه» به کارگردانی نساء بخشی، «میانه راه» به کارگردانی شهرام نادری، «وارث» به کارگردانی امین فعله‌گری، «جایی برای زندگی» به کارگردانی مجید قدیمی، «خطوط خاطر» به کارگردانی مهرداد کاووسی، «زیر زمین» به کارگردانی رضا شریفی و «طناب خالی» به کارگردانی وحید نظری، نیز از دیگر آثار به شمار می‌آیند.

احسانی با بیان اینکه در این دوره از جشنواره ۶۰ گروه نمایشی، متقاضی حضور بودند، تصریح کرد: این آمار نسبت به سال گذشته با رشد ۵۰ درصدی همراه است.

وی با تأکید بر اینکه نهمین جشنواره نمایشنامه‌خوانی استان همدان ۹ تا ۱۰ مرداد برگزار خواهد شد، گفت: مجموعه تئاتر شهر همدان واقع در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی میزبان برگزاری این دوره از جشنواره است.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

توزیع میوه شب عید همدان آغاز شد

غرب ایران- مدیر تعاون روستایی استان همدان گفت: ۶۰۰ تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال در این استان تامین شده و از صبح امروز (شنبه) ۲۶ اسفند توزیع آن شروع شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *