برگزاری مسابقات استانی اسکیت سرعت در همدان

به گزارش غرب ایران ، مهدی مجیدی، رئیس هیئت اسکیت استان همدان با اشاره به برگزاری مسابقات استانی اسکیت سرعت در همدان گفت: مسابقات استانی اسکیت سرعت با حضور شهرستان‌های همدان، ملایر، نهاوند، کبودرآهنگ و رزن در پیست اسکیت عباس‌ آباد برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات با عنوان یادواره پرمون نطقی نخستین بانوی استان که در عرصه‌های ملی و فراملی باعث افتخار استان و از مربیان توانمند بود؛ برگزار شد.

رئیس هیئت اسکیت استان همدان بابیان اینکه به دنبال برگزاری این مسابقات در تمامی شهرستان‌ها هستیم، گفت: برای گسترش هرچه بیشتر فرهنگ اسکیت در میان مردم باید مسابقات این رشته ورزشی در تمامی شهرستان‌های کوچک و بزرگ استان انجام شود.

مجیدی ادامه ادامه داد: در مرحله اول میزبانی این مسابقات به شهرستان‌هایی که زیرساخت ورزش و پیست مناسب داشته باشند داده می‌شود.

وی با اشاره به کلاس‌های تابستانی اسکیت بیان کرد: مدرسه اسکیت استان در سالن تخصصی اسکیت همدان از ابتدای تابستان سال جاری زیر نظر مربیان مجرب هیئت آغاز به کارکرده است.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *