تخصیص ۷ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی گردنه اسدآباد

به گزارش غرب ایران ، حیدر مطاعی، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در سفر خود به استان همدان و بازدید از راه‌های استحفاظی استان با تأکید بر اینکه پیگیری لازم برایبهسازی و روسازی قسمتی از گردنه اسدآباد ضروری است، اظهار داشت: ساماندهی راه‌های روستایی و ایمن سازی مسیر گردنه اسدآباد از نظر جدا سازی لاین و اجرای پروژه روشنایی و نصب علائم در این محور انجام خواهد شد.

وی ضمن بازدید از گردنه اسد اباد و محور‌های روستایی، فرعی و اصلی این شهرستان افزود، در بازدید انجام شده از دو راه روستایی چشمه علی و گدار پهن نیز بهسازی مسافتی به طول حدود ۶ کیلومتر نیز در دستور کار قرار گرفت.

معاون راهداری کشور در ادامه وضعیت اقدامات انجام شده در مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را مطلوب عنوان کرد و ابراز داشت: همکاری بخش خصوصی، به کارگیری همه نیرو‌ها و همه امکانات در اجرایی کردن طرح‌ها تأثیرگذار بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان نیز با ارائه طرح‌ها و پروژه‌های در دست اقدام و با اشاره به حساسیت ایجاد شده و رانش‌های بعد از بارندگی‌های فروردین ماه در محور اسدآباد گفت: بنا بر همین ضرورت مطالعه کارشناسانه در این زمینه آغاز شده و قراردادی نیز در جهت جدا سازی لاین رفت و برگشت در این محور منعقد شده است.

مصطفی پناهنده ضمن تأکید بر اجرای برنامه‌ها وایمن سازی راه‌ها خواستار تخصیص اعتبار ویژه برای این محور شد.

وی با تشریح وضعیت فرسودگی روکش آسفالت محورها، راه‌های روستایی و سایر پروژه‌های راهداری در منطقه گفت؛ این محور دارای اهمیت ویژه بوده و اجرای پروژه‌های ساخت و اصلاح راه، از ضروریات ارتقای ایمنی تردد در جاده‌های این محور است.

در این برنامه از پروژه‌های اجرای روکش آسفالت در محور داشبلاغ و راه روستایی قراکند نیز بازدید و در زمینه چگونگی انجام پروژه‌ها با پیمانکاران مربوطه گفتگو شد.

راه‌های روستایی قمشانه، سیاه گله به سوتپه، چشمه علی و گدار پهن نیز از جمله راه‌های مورد بازدید معاون راهداری و هیئت همراه بود.

بازدید از پروژه‌های مختلف راه از جمله روکش آسفالت، تعریض راه ها، تابلوها، علایم و حفاظ‌های حاشیه جاده‌های استان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه معاون راهداری بوده است.

گفتنی است، در این بازدید رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان مسائل و مشکلات راه‌های این شهرستان را تشریح کردند.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *