توافق برای ۱۹ پرواز مستقیم حجاج از فرودگاه همدان نهایی شد

به گزارش غرب ایران حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، گفت: به منظور انعقاد قطعی توافقنامه پرواز حجاج همدان جلسه ای با حضور استاندار همدان، معاون وزارت راه شهرسازی، امیر زنگنه مدیرعامل ایران ایر و معاون پشتیبانی وزارت راه شهرسازی تشکیل شد.

وی افزود: پرواز ۴۶۰۰ نفر از حجاج همدانی با ۱۹ پرواز ایران ایر، به فرودگاههای جده و مدینه در این جلسه با مسئولین وزارت راه وشهرسازی قطعی شد.

نماینده مردم همدان در مجلس ضمن تشکر از پیگیری مجمع نمایندگان استان ومسئولین وزارت راه وشهرسازی افزود: به این منظور و برای قطعی شدن این پروازها توافقنامه دوجانبه ای با شرکت ایران ایر منعقد شد.

وی تاکید کرد: ایران ایر در توافقنامه متعهد شده است با ۱۹ پرواز مستقیم به فروردگاههای جده و مدینه از فرودگاه همدان تسهیلات این سفر معنوی را برای حجاج استان فراهم سازد.

حاجی بابایی گفت: توافقنامه پرواز حج عمره نیز در دستور کار پیگیری قرار دارد و درآینده نزدیک این پروازها نیز برقرار می گردند.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *