راه‌اندازی مرکز آموزش هتلداری همدان رونق اقتصادی را به دنبال دارد

به گزارش غرب ایران  کامران گردان رئیس شورای شهر همدان در کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان که به میزبانی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان در سالن جلسات این مرکز برگزار شد با قدردانی از زحمات اداره کل فنی و حرفه‌ای استان در خصوص اقدامات صورت گرفته به‌ویژه احداث بزرگترین مجموعه هتلداری کشور، گفت: مرکز آموزش هتلداری و گردشگری می‌تواند زمینه علاقمندان به حرفه‌های تخصصی را با سوابق حرفه‌ای در بازار کار، فراهم کند.

کامران گردان احداث مجموعه آموزشی تخصصی هتلداری و گردشگری توسط اداره کل فنی و حرفه‌ای استان را قابل تقدیر دانست و ابراز امیدواری کرد با این اقدام بتوانیم هم حوزه گردشگری را رونق دهیم و هم به نحو احسن از پتانسیل‌های ایجاد شده، استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه مجموعه تخصصی آموزش هتلداری، سه بُعد حوزه گردشگری، رونق تولید و کارآفرینی را به دنبال دارد؛ یادآور شد: این مجموعه موجب می‌شود دانشجویان و کارآموزانی که دوره‌های تخصصی در این مرکز می‌گذراند، با مهارت‌های لازم وارد بازار کار شوند.

گردان اقدامات اداره کل فنی و حرفه‌ای استان همدان را شایسته و ارزشمند برشمرد و گفت: شورا و شهرداری همدان آمادگی هر گونه کمک و مساعدت در حد توان خود به این مجموعه اثرگذار را دارد.

رئیس شورای شهر همدان همچنین اضافه کرد: افزایش توجه به صنعت گردشگری، جذب بیشتر گردشگران و رونق اقتصادی در استان را به دنبال خواهد داشت که مرکز آموزش تخصصی هتلداری در این زمینه می‌تواند نقش مؤثری را ایفا کند.

گردان در ادامه با اشاره به اقدامات شورا و شهرداری در حوزه جذب گردشگر و سرمایه‌گذار، یادآور شد: در این راستا بسته‌های تشویقی برای جذب سرمایه‌گذاران و گردشگران لحاظ شده است و شورا در حد توان از سرمایه گذاران به‌ویژه حوزه گردشگری حمایت می‌کند.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *