۱۷ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس همدان افزوده می شود

به گزارش غرب ایران ؛رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان گفت: پس از ماه مبارک رمضان ۱۷ دستگاه آمبولانس جدید به ناوگان اورژانس این استان افزوده می شود.

حبیب معصومی بیان کرد: برای خرید هر یک از این آمبولانس ها ۱۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی یادآوری کرد: پیش از این نیز ۶ دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر ۳۱۵ کمک‌دار به مجموعه اورژانس پیس‌ بیمارستانی همدان افزوده شده بود.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی همدان اضافه کرد: این خودروها در اختیار شهرستان های همدان، تویسرکان، رزن، کبودراهنگ، فامنین و نهاوند قرار گرفت.

معصومی درباره طرح پویش ملی فشار خون اظهار داشت: نیروهای اورژانس نیز در اجرای این طرح مشارکت دارند و در صورت شناسایی افرادی با فشار خون بالا و پُرخطر آنها توسط آمبولانس به مرکز درمانی منتقل می شوند.

وی بیان کرد: جلسه توجیهی برای کارکنان اورژانس مرکز استان برگزار شده و برای سایر شهرستان ها نیز در ۱۲ و ۱۳ خرداد برگزار می شود.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی این سینا همدان بیان کرد: به منظور هدایت مردم به کنترل فشار خون چادرهایی در حاشیه مصلاهای نماز جمعه برپا شده و کار آزمایش فشار خون صورت می گیرد.

هم اینک واحد فوریت های پزشکی استان همدان با ۸۲ آمبولانس و مابقی بیمارستان های دولتی، خصوصی، نظامی و تامین اجتماعی با ۹۰ دستگاه آمبولانس و در مجموع ۱۷۲ دستگاه آمبولانس در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *