تردد نوروزی در جاده‌های همدان از ۱۰ میلیون سفر گذشت

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران، مهرداد آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: جاده های همدان در روزهای ۷،۸،۹ فروردین ۱۴۰۳ پرترددترین روزهای ترافیکی خود را سپری کرد که با ۹٫۷ درصدی تردد سنگین نسبت به مدت مشابه پارسال ۴ درصد افزایش را در پی داشته و پیش بینی می شود این روند افزایشی ترددها همچنان ادامه داشته باشد.

وی افزود: آمار تردد ورودی به استان در این مدت ۱ میلیون و ۶۵ هزار دستگاه و آمار تردد خروجی از استان ۹۸۷ هزار دستگاه خودرو بوده است.

آهکی خاطرنشان کرد: در روزهای سپری شده از طرح نوروزی، ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه بیش از ۹۸ هزار مسافر از استان را به اقصی نقاط کشور جابه‌جا کرده اند.

وی در پایان با اشاره به افزایش ترددها تاکید کرد: از تمامی کاربران جاده ای و مسافران نوروزی خواهشمندیم با رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی و پرهیز از تخلفات حادثه ساز، نوروزی همراه با سلامتی و ایمنی را برای خود و سایر استفاده کنندگان از راه به ارمغان بیاورند.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

سهمیه کشتی فرنگی درالمپیک کامل شد

غرب ایران -تیم ملی کشتی فرنگی با کسب ۶ سهمیه به مهم‌ترین آوردگاه ورزشی ایران خواهد رفت که البته اسامی نفرات اعزامی به المپیک پاریس باید از سوی کادر فنی اعلام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *