۷ انتصاب جدید در حوزه استانداری همدان

به گزارش غرب ایران ، سید سعید شاهرخی در جلسه با معاونان و مدیران ستادی استانداری همدان از تفکیک معاونت اقتصادی و توسعه منابع استانداری با موافقت رئیس جمهور و ابلاغ ساختار جدید به استان خبر داد.

بر این اساس استاندار همدان در حکمی «سید محمد رضا میرصفدری» را به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری منصوب کرد.

ظاهر پور مجاهد نیز به عنوان معاون اقتصادی به فعالیت خود ادامه خواهد داد؛ میر صفدری پیش از این در سمت مدیر کل اداری و مالی استانداری فعالیت داشت.

همچنین به دنبال انتصاب سید محمد رضا میر صفدری به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، استاندار همدان در حکمی «عبدالله امیری» را به عنوان مدیر کل اداری و مالی استانداری منصوب و معرفی کرد و از وی خواست نگاه وی به ارتقا نیروها به خصوص استفاده از جوانان و بانوان و توجه به معیشت کارکنان را عملیاتی کنند.

همچنین با حکم استاندار همدان، «اسدالله عباس زاده» به عنوان مدیر کل حراست استانداری و «مهدی اخوان» به عنوان معاون اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری همدان منصوب شدند.

همچنین در جلسه امروز استاندار همدان با تقدیر از حمیدرضا یاری؛ «مجید درویشی» را به سمت سرپرست مدیر عاملی شرکت سیاحتی علیصدر منصوب کرد.

استاندار همدان همچنین در ادامه روند انتصاب بانوان در استان همدان ۳ نفر دیگر از بانوان استان را به سمت‌های مدیریتی منصوب و احکام آنها را اعطا کرد.

بر این اساس «خانم نیکبخت» به عنوان معاون برنامه ریزی فرمانداری بهار، «معصومه باقری» به عنوان معاون اداره کل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان و «فاطمه قربانی» به سمت معاون برنامه ریزی فرمانداری فامنین منصوب شدند.

تا کنون ۸ بانو در استان به عنوان معاون فرماندار منصوب و معرفی شده‌اند و هفته قبل نیز برای اولین بار با حکم استاندار همدان لیلا امیدی به عنوان سرپرست فرمانداری اسدآباد منصوب شد.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

توزیع میوه شب عید همدان آغاز شد

غرب ایران- مدیر تعاون روستایی استان همدان گفت: ۶۰۰ تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال در این استان تامین شده و از صبح امروز (شنبه) ۲۶ اسفند توزیع آن شروع شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *